دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد:
دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه کشور در حوزه کشاورزی عقب‌ماندگی‌های زیادی دارد گفت: سپاه در محرومیت‌زدایی پیشتاز است.
کد خبر: ۹۲۰۸۶۳۲
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار سید‌ضیاءالدین حزنی پیش از ظهر امروز در مراسم شکرگزاری برداشت برنج که با حضور کشاورزان نمونه استان گیلان برگزار شد اظهار داشت: کشورمان در حوزه کشاورزی دچار عقب‌ماندگی‌های بسیار زیادی است و نقیصه اشاره شده باید به هر نحو ممکن جبران شود. 

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمت‌رسانی به مردم را از آرزوهای سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خواند و تصریح کرد: اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز به غیر از گیلان و مازندران به عنوان اولویت‌‌های نخست می‌تواند در سایر استان‌های کشور نظیر خوزستان و گلستان نیز اجرایی شود.

مشاور فرمانده کل سپاه از فروش 5 هزار میلیارد تومانی برنج در خوزستان خبر داد و با بیان اینکه در اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز همه مشارکت داشتند ابراز داشت: مسئولان جهاد کشاورزی استان و آحاد کشاورزان گیلانی با تلاش بسیار مضاعف خود در موفقیت طرح بسیج همگام با کشاورز سهیم بوده‌اند.

سردار حزنی با بیان اینکه بسیجیان و سپاه پاسداران در انجام کارهای به ظاهر نشدنی موفقیت‌های بسیار خوبی کسب کرده‌اند اظهار داشت: برای موفقیت روزافزون طرح بسیج همگام با کشاورز همچنان به همکاری قرارگاه سازندگی خاتم‌النبیاء(ص)، نیروی دریایی، فرماندهی سپاه قدس گیلان و سایر اعضای ستادی نیازمندیم. 

وی اجرای 11 هزار 795 پروژه محرومیت‌زدایی در سراسر گیلان با صرف اعتباری بالغ بر 140 میلیارد و 160 میلیون تومان توسط سپاه را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: در تمام دنیا نظیر ندارد که یک نیروی نظامی تا این حد با مردم عجین شده باشد و در امور محرومیت‌زدایی این‌چنین فعالیت چشمگیری را از خود نشان دهد.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از موشک‌باران پایگاه عین‌الاسد آمریکا توسط سپاه سخن گفت و با بیان اینکه در صورت تکرار زیاده‌خواهی دشمن چنین عملیات‌هایی تکرار می‌شود عنوان کرد: از تمام افراد و کسانی که به فکر مردم بوده و برای افزایش اشتغال در کشور تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم.

مشاور فرمانده کل سپاه اجرای سراسری طرح بسیج همگام با کشاورز در تمام نقاط کشور و استان‌ها را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تحقق این هدف بزرگ در کشور، اعلام آمادگی می‌کند و برای اجرای آن از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خود استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات