۱۳ هزار گروه جهادی در کشور فعالیت دارد

جانشین بسیج سازندگی کشور به‌وجود بیش از ۱۳ هزار گروه جهادی در کشور اشاره کرد و گفت: بیش از ۶۵ گروه جهادی تخصصی هم اکنون در سیستان و بلوچستان مشغول خدمت‌رسانی هستند.
کد خبر: ۹۲۰۸۶۳۵
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ پاسدار حمیدرضا الله بداشتی  امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: گروه های جهادی پرچمداران فعالیت های خدمت رسانی در عرصه های محرومیت زدایی و ادامه دهنده راه شهید سلیمانی هستند.

وی افزود: در کشور بیش از ۱۳ هزار گروه جهادی فعالیت دارند که این گروه ها به صورت محله محور، فعال، ویژه و تخصصی در عرصه های مختلف خدمت رسانی می کنند.

جانشین بسیج سازندگی کشورعنوان کرد: در سیل فروردین ماه امسال در استانهای مختلف گلستان، لرستان و خوزستان گروه های جهادی خدمت رسانی کردند و امروز سیلی که در استان جنوبی کشور رخ داده بیش از ۶۵ گروه جهادی تخصصی خود استان با کمک مردم خدمت رسانی می کنند.

وی با اشاره به ارائه خدمات در استان جنوبی سیل زده بیان کرد: گروه های جهادی مردم پایه با استفاده از ظرفیت مردم در حال خدمت رسانی هستند و همچنین گروه های جهادی پزشکی فعالیت خود را آغاز کرده و مشغول مداوای سیل زدگان هستند.

الله بداشتی گفت: چادرها برای اسکان موقت در اختیار سیل زدگان قرار گرفته و در ادامه با کمک خیرین،کانکس هایی تهیه و در اختیار این افراد قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: نان، آب، حبوبات، کنسروها و پتو و چادر در اختیار آنها قرار گرفته و به سرعت از ظرفیت مردم برای ارائه خدمات بیشتر استفاده می کنیم.

جانشین بسیج سازندگی کشور با اشاره به مجمع جهادگران تصریح کرد: این مجمع افراد توانمند را شناسایی می کند و از ظرفیت علمی، فکری، پژوهشی و همچنین اجرایی و عملیاتی را برای سال آینده داشته باشیم تا در حوادث مختلف و رفع محرومیت زدایی بتوانیم خدمت بیشتری ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز دومین مجمع جهادگران در استان لرستان برگزار می شود و از بین شورای جهادگران شهرستان، مسئول مجمع استان انتخاب و در تاریخ ۱۶ و ۱۷ به صورت کشوری برگزار می شود.

الله بداشتی هدف این مجمع را استمرار اقدامات و فعالیت های جهادی برشمرد و اظهارداشت: این مجمع اهداف بزرگی دارد و در کل کشور در بخش های مختلف خدمت رسانی می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار