خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: وحدت بین شیعه و سنی هم اکنون در کشورمان موج می‌زند ولی با این همه باید برای تقویت این رویه اهتمام شود.
کد خبر: ۹۲۰۸۶۴۳
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری امروز در یادواره یک هزار شهید عشایر استان، اظهار کرد: رزمندگان اسلام برای انجام تکلیف الهی به میادین حق علیه باطل شتافتند و در این راه به شهادت و جانبازی نیز نائل آمدند.

وی با ابراز خشنودی از اینکه در طول 40 سال بعد از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران، روز به روز وحدت بین شیعه و سنی تقویت شده است، خاطرنشان کرد: بنابراین هم‌اکنون وحدت و همدلی در کشورمان موج می‌زند.

این مسوول خاطرنشان کرد: امن‌ترین استان در فرمایشات رهبر معظم انقلاب «آذربایجان غربی و کردستان» است؛ امنیت پایگاهی و مرزی استان برگرفته از برکات جمهوری اسلامی است.

شهسواری بیان کرد: آنچه امروز به عنوان امنیت پایدار مردمی به آن می‌بالیم، نتیجه تشریک مساعی، همدلی و همراهی اهل تسنن و تشیع است.

 وی با بیان اینکه، شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی احیاگر اتحاد اهل تشیع و تسنن است؛ اظهار داشت: شهادت این بزرگمرد ملت ایران را در حزن و اندوه سنگینی فرو برده است ولی اجازه نخواهیم داد که خون ایشان پایمال شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات