سرهنگ گلشن زاده جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در جشنواره اسوه برترین مساجد استان مرکزی گفت: اگر مسجد توانست محله را بسازد نیروی انسانی تربیت کند، مسجد است اگر نتوانست فقط نماز خانه است
کد خبر: ۹۲۰۸۶۴۶
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، سرهنگ پاسدار محسن گلشن زاده جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در جشنواره اسوه برترین مساجد استان مرکزی که در حرم امامزاده سید اسحاق (ع) گفت :اگر هشت سال جنگ تحمیلی نبود پیشرفت های زیادی می توانستیم در انقلاب اسلامی شاهد باشیم ولی جنگ ، از دست دادن انسان هایی مانند شهید چمران و تحریم های اقتصادی مانع از تحقق همه اهداف انقلاب اسلامی شد.
وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس حتی برای فشنگ های سلاح های سبک انفرادی سهمیه بندی داشتیم ولی الان به قدرتی رسیدیم که پایگاه نظامی آمریکا را موشک باران کردیم ولی جرات پاسخ نداشت در صورتیکه هر کشور دیگری بود آمریکا برای به رخ کشیدن ابرقدرتی اش ، آنجا را با خاک یکسان می کرد.
سرهنگ گلشن بیان کرد: ضعف های علمی و فکری ،عقیدتی ، گریز از چالشها موجب نرسیدن به اهداف انقلابی شده است.
وی ادامه داد: باید برای آینده انقلاب و کشور برنامه و راهبرد داشته باشیم نباید به وضع موجود قانع باشیم.
این فرمانده سپاه اظهار کرد: یکی از موضوعات آسیب زا راحت طلبی است و گفتمان " ما می توانیم" و اعتقاد به توانستن کشور را به قله ها می رساند اراده و کار جهادی لازم است اگر چند سال دیگر هم تحریم ها ادامه یابد همانطور که در موشک، هواپیما، علوم هسته ای ، پزشکی و نانو خود کفا شدیم در سایر نیاز ها هم خود کفا شده و مستقل ترین کشور دنیا می شویم.
وی ادامه داد: طبق بیان رهبر معظم انقلاب، تعهد Fatf دستپخته چند کشور مستکبر است که به بقیه کشورها تحمیل شده است و سایر کشورها ، چاره ای جز پذیرفتن نداشتند و به خاطر همین قبول آن توسط اکثر کشورهای دنیا دلیلی بر درستی نیست.
سرهنگ گلشن تاکید کرد : عدالت ورزی، دشمن ستیزی، مردم سالاری دینی و ساده زیستی از اهداف انقلاب است .
وی افزود: اکنون ترفند دشمن جدایی مردم از مسجد و روحانیت است و برنامه دارد در مجالس از روحانیت برای سخنرانی استفاده نشود .

الله استان مرکزی گفت: اگر مسجد توانست محله را بسازد نیروی انسانی تربیت کند، مسجد است اگر نتوانست فقط نماز خانه است.
انتهای پیام/

 

ارسال نظرات