مسئول بسیج و محلات سپاه روح الله در جشنواره برترین مساجد استان گفت:

شهدا تربیت یافتگان مساجد هستند/همه ارکان مساجد باید به امام جماعت کمک کنند

سرهنگ پاسدارمحسن خلجی مسئول بسیج مساجد و محلات استان مرکزی در جشنواره اسوه برترین مساجد استان مرکزی در امامزاده سید اسحاق (ع) ساوه گفت: همه ارکان مساجد باید به امام جماعت کمک کنند تا بسیج کنندگی اقشار مختلف را برای پیشرفت محلات داشته باشیم.
کد خبر: ۹۲۰۸۶۴۷
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، سرهنگ پاسدارمحسن خلجی مسئول بسیج مساجد و محلات استان مرکزی در جشنواره اسوه برترین مساجد استان مرکزی در امامزاده سید اسحاق (ع) ساوه گفت: همه ارکان مساجد باید به امام جماعت کمک کنند تا بسیج کنندگی اقشار مختلف را برای پیشرفت محلات داشته باشیم.
وی ادامه داد: در این جشنواره یک پایگاه اسوه برادر و یک پایگاه اسوه خواهر برای شرکت در جشنواره کشوری انتخاب می شوند که در بهمن ماه برگزار می شود.
سرهنگ خلجی بیان کرد: شهدا تربیت یافته مساجد هستند و هدف هم تربیت جوان مومن انقلابی است، شاهدیم در هر محله ای بسیج فعال بوده است ، امنیت هم برقرار شده است .
وی افزود: باید تحقیق کرد چرا جوانان به جای مسجد به مکان های دیگر جذب می شوند و درگیر اعتیاد و سایر آسیب ها می شوند .

مسئول بسیج مساجد و محلات استان مرکزی اظهار کرد: امتیاز فعالیت های مختلف در مناسبت ها و طرح ها محاسبه شد که امتیازات به لطف خدا نزدیک بود و ان شاءالله پایگاه های دیگر از این فعالیت ها ، الگو بگیرند.
وی افزود:طبق گفته رهبر معظم انقلاب ،بسیج متولد مسجد است پس باید مسجد محوری در سرلوحه کارها قرار بگیرد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار