خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از اسطوره‌های تکرارنشدنی تاریخ جهان و منطقه است.
کد خبر: ۹۲۰۸۶۴۸
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی امروز در یادواره 1 هزار شهید عشایر آذربایجان غربی در حسینیه ثارالله ارومیه، اظهار کرد: یکی از افتخارات ما به عنوان مسلمان، برخورداری از فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه، بر ما سزاوار است تشنه دیدار شهدا به ویژه شهید سردار سلیمانی باشیم، ادامه داد: شهید سلیمانی از جمله افرادی بود که به قرآن تمسک کرد و تا پایان عمرش با سربلندی زندگی کرد و در نهایت هم به فیض شهادت نائل آمد.

این مسوول خاطرنشان کرد: یادواره‌های شهدا با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای بزرگ انقلاب و اسلام برگزار می‌شود بنابراین باید حداکثر بهره را از آنها برد.

وی با بیان اینکه رویدادهای فرهنگی فوق در شناختن سیره امام حسین (ع) حضرت سیدالشهداء (ع) تاثیر زیادی دارد، اضافه کرد: بنابراین ما باید در برگزاری این یادواره‌ها مصمم باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه طبق فرمایشات بزرگان ما، تجلیل از شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار کرد: برگزاری این سری رویدادها در نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت تاثیر بسیار زیادی دارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات