فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در جشنواره اسوه برترین مساجد استان مرکزی در حرم امامزاده سید اسحاق (ع ) ساوه گفت: نظام اسلامی ایران محور تمدن سازی اسلامی است باید با کار جهادی و ولایت مداری در راستای تمدن سازی و فراهم شدن دولت یار، قدم برداریم .
کد خبر: ۹۲۰۸۶۵۲
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، سرهنگ دوم  پاسدار حجت اله دستجانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در جشنواره اسوه برترین مساجد استان مرکزی در حرم امامزاده سید اسحاق (ع ) ساوه گفت: نظام اسلامی ایران محور تمدن سازی اسلامی است باید با کار جهادی و ولایت مداری در راستای تمدن سازی و فراهم شدن دولت یار، قدم برداریم .
وی افزود: شما بسیجیان پایگاه های نمونه، الگوی سایرین هستید باید مسائل تفرقه انگیز رنگ ، قوم و غیره را کنار گذاشت، هر جا منیت و خودخواهی حاکم بود انشقاق حاصل می شود و کار به سرانجام خوب نمی رسد.
سرهنگ دستجانی بیان کرد: باید مسئولیت جامعه پردازی را در هر جا هستید بر عهده بگیرید که تکلیف الهی است و یکی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب در بحث مسائل اجتماعی در بیانیه گام دوم انقلاب است .
وی ادامه داد: حضرت آقا حتی برای نونهالان هم دغدغه دارند باید منویات رهبر حکیم انقلاب را جامه عمل بپوشانیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه اظهار کرد: الگو پروری وتربیت جوانان مومن از برکات انقلاب اسلامی است که حاج قاسم سلیمانی یکی از اسطوره های انقلاب است که شاهدیم از هند تا خود آمریکا الگوی دیگران است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات