گرامیداشت سردار سرافراز اسلام، سپهبد قاسم سلیمانی در پایگاه قدس حوزه عصمتیه ناحیه مرکزی یزد برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۸۶۵۸
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد:گرامیداشت سردار سرافراز اسلام، سپهبد قاسم سلیمانی در پایگاه قدس حوزه عصمتیه ناحیه مرکزی یزد برگزار شد.
در این گرامیداشت، محمدی پناه با بیان اینکه هر انقلابی ۳ مرحله دارد اظهار کرد: هر انقلابی در دوره پیروزی، اگر مردم همراهی نکنند، پیروزی بدست نمی‌آید، در دوره تثبیت اگر مردم گوش به حرف امام و رهبر ندارند، و یا فردی که جانشین امام است را نپذیرند، دوره تثبیت به هدف خودش نزدیک نمی‌شود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد:زمانی که پیامبر (ص) حضرت علی (ع) را به عنوان جانشین انتخاب کردند، بعداز رحلت پیامبر، اکثر مردم نپذیرفتند ومرتد شدند، بجز سه نفر، سپس اشاره‌ای به انقلاب اسلامی کرد.
محمدی پناه گفت:انقلاب لحظه به لحظه و دائما در حال غربال شدن است، جنگ روز به روز سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود و تله‌های انفجاری و... برای انقلابیون بوجود می‌آورند.
محمدی پناه گفت:از ما سه چیز توقع میرود یکی اینکه اهل بصیرت باشیم، اهل صبر و اهل علم باشیم، چقدر رهبر را می‌شناسید؟ و توانایی پاسخ گویی به شبهات را دارید؟ بصیرتتان را بالا ببرید تا دشمن نتواند کوچکترین بهره وری از موقعیت‌های نامناسب را داشته باشد.
وی افزود:ما انقلاب کردیم تا حکومت اسلامی برپا کنیم، اما آیا علی شناس هستیم؟ بصیرت نیاز به امام شناسی، دوست شناسی و دشمن شناسی دارد، در ماجرا‌های اخیر دقت کنید، در گرانی بنزین، گران شدن، توسط فرد دیگری بود، ولی نوک همه پیکان‌ها به سمت رهبری رفت، درشب تولد پیامبر (ص) بنزین را کران کردند و این به خاطر وجود دولت پیر و فرسوده بود که با بی تدبیری چنین کاری را کردند، مردم متعرض به خیابان‌ها آمدند و تعدادی افراد سود جو نیز در بین آن‌ها آمدند به گونه‌ای که ظرف ۲۴ ساعت ۲۶۰-۷۰ را کشتند، خرابی‌های بسیاری بوجود آوردند بعد از آن سپاه توانست همه چیز را جمع کرد.
محمدی پناه با اشاره به حوادث سوریه گفت:زمانی که داعش در سوریه بود، همه دنیا گفتند بشار اسد باید برود، ولی مقام معظم رهبری گفتند باید بماند، و سپس به هسته‌های مقاومت نیز گفتند، به سوریه بروید که در سوریه پیروزی با شماست و می‌بینید که ماند و پیروز هم شد و آن نتیجه گوش به فرمان رهبری و ولایت بودن است.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات