برگزیدگان سومین جشنواره ابوذر لرستان معرفی شدند

برگزیدگان سومین جشنواره ابوذر لرستان معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۲۰۸۶۶۶
|
۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر لرستان با حضور مسئول بسیج رسانه کشور و جمعی از فعالان رسانه‌ای لرستان در سالن اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

 

در ابتدای مراسم تجلیل از محسن مرادی مستند ساز عرصه ایثار و شهادت تجلیل شد که این مستند ساز جایزه خود را به فرزند شهید مدافع حرم شهید «اسماعیل غلامی یاراحمدی» اهدا کرد.

 

در قالب عکس حبیب الله بیاتی از پایگاه خبری نیسا خبر نفر سوم، خانم لیلا صارمی نشریه بانگ رسالت خرم‌آباد نفر دوم و کامین ملکی از خبرگزاری شبستان مقام نخست را کسب کردند.

 

در قالب مستند گزارش خبری مهدیه فکوری برگزیده سوم، مصطفی معظمی گودرزی رگزیده سوم و سمیه مرادی نفر نخست این قالب بود تا 3 عنوان برتر این حوزه به خبرنگاران خبرگزاری صدا و سیما برسد.

 

در قالب تیتر هانیه حسینی از خبرگزاری مهر نفر سوم، علی حسینی از خبرگزاری مهر خرم‌آباد نفر دوم و الهام بابایی از خبرگزاری ایرنا مقام نخخست این بخش را کسب کرد.

 

در قالب خبر امین زینی‌وند خبرگزاری ایکنا مقام سوم، ابراهیم مرادی از روزنامه جمهوری اسلامی مقام دوم و محمد بابایی مفرد از نشریه حرف دل مقام نخست را کسب کرد.

 

در قالب یادداشت مصطفی رباطی از پایگاه خبری یافته نفر سوم، سعیده خورشیدوند از هفته نامه خورشید جانان نفر دوم و نورمحمد سپهوند از روزنامه کیهان خرم‌آباد نفر اول شد.

 

در قالب گزارش خانم مهری پهلوانی از پایگاه خبری سنگ نوشته مقام سوم، ابراهیم شریفی از خبرگزاری ایسنا خرم‌آباد مقام دوم و مهری میردریکوند از خبرگزاری ایرنا شهرستان بروجرد مقام نخست این بخش را کسب کرد.

 

در قالب مقاله فرج الله مرادی هفته‌نامه فخر لرستان خرم‌آباد مقام سوم، اکبر بابایی مفرد نشریه حرف حق نفر دوم و بهنام فروتن نیا از پایگاه خبری سنگ نوشته مقام سوم را کسب کرد.

 قالب مصاحبه را نیز سه خبرنگار خبرگزاری فارس به خود اختصاص داد که توسط پریسا قربانی نژاد برگزیده نخست، مژگان شمس بیرانوند برگزیده دوم و محمد عبدالله زاده سومین برگزیده کسب کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار