خبرهای داغ:
امام جمعه بناب با بیان اینکه باید قرآن در جامعه نهادینه شود گفت: فعالیت‌های قرآنی باید در جامعه در قالب‌های مختلف به صورت مستمر برگزار شود.
کد خبر: ۹۲۰۸۶۹۷
|
۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب با بیان اینکه باید قرآن در جامعه نهادینه شود، تصریح کرد: اتفاقات و جریانات پیش آمده طی روزهای اخیر در کشور غمگین کننده و خوشحال کننده بودند و هرکدام به نوبه خود جریان فوق العاده ای بودند که از همه مهم‌تر شهادت مجاهد بزرگ سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی بود و چطور می‌شود یک انسان به این مقام نائل آید که کل کشور قیام می‌کند، کل خاورمیانه متأثر می‌شود و در کل جهان اثر می‌گذارد.

وی همچنین با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد سردار سلیمانی گفت: تقوا، پرهیزگاری و الهی بودن در حرکات و سکنات وی جاری بود و به هیچ فرد و گروهی تکیه نکرد و به هیچ جریانی وابستگی نداشت.

حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه ضمن تأکید بر غنای محتوای برنامه‌های قرآنی و دینی افزود: تمام برنامه‌ها باید با هدف نهادینه شدن آموزه‌های دینی و قرآنی در جامعه اجرا شود.

وی تأکید کرد: برای رسیدن به شرایط مطلوب و داشتن جامعه‌ای قرآنی ارتقای جایگاه قرآن کریم در فرهنگ عمومی امری بسیار ضروری است.

حجت الاسلام باقری بنابی از فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بناب خواست با اختصاص زمین و مکان مناسب نسبت به احداث مکان قرآنی آبرومند برای شهرستان اهتمام لازم را انجام دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها