نشست بصیرتی  بسیجیان کوهبنان با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان ، مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج، جمعی از روحانیون‌ و بسیجیان در حسینیه محبان ولایت حوزه شهری موسی بن جعفر(ع) شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۸۷۱۱
|
۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ نشست بصیرتی  بسیجیان کوهبنان با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهبنان ، مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج، جمعی از روحانیون‌ و بسیجیان در حسینیه محبان ولایت حوزه شهری موسی بن جعفر(ع) شهرستان برگزار شد.

در این نشست یدالله همتی با استناد به آیات نورانی قران کریم گفت: در سوره احزاب به مولای متقیان و حمزه سید الشهدا اشاره شده که می تواند در طول تاریخ مصداق پیدا کند که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از آن جمله است که سال ها در انتظار شهادت بود و در نهایت به آرزویش رسید .

وی خاطر نشان کرد: سردار شهید سلیمانی دنبال شهادت‌می دوید از  جوانی در دوران دفاع مقدس ، دوران مبارزه با اشرار و رفع ناامنی و در زمان تصدی فرماندهی سپاه قدس همواره بدنبال شهادت بود .

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: سردار دلها همواره از همگان‌می خواست برای شهادت ایشان دعا کنند چون خودش را برای شهادت آماده کرده بود در حالی که خون ایشان باعث خیزش مقاومت خواهد شد .

وی بیان داشت: خون های زیادی طی سالیان گذشته دادیم تا این که انقلاب به این مرحله رسید که خون شهید بهشتی از آن جمله است البته خون شهید سلیمانی در این زمان باعث شد خیلی ها از خواب غفلت بیدار شوند .

همتی تصریح نمود: طی سالیان‌ گذشته در بعد مبارزه با دشمنان انقلاب در حال پیشرفت بودیم در مبارزه با استکبار جهانی روزگاری مرز محدود داشتیم و در داخل کشور با استبداد و مهره داخلی دشمنان نیروی ساواک درگیر بودیم که در این مرحله پیروز شدیم .

وی تاکید کرد: در مرحله دوم استکبار دو کشور همسایه را در برابر هم‌ قرار داد که دوران دفاع مقدس را شاهد بودیم در حالی که از طریق حوزه های علمیه ارتباط بسیار خوبی دو کشور در طی تاریخ با هم داشتند اما در دوران دفاع مقدس ما پیروز شدیم.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز ما در مدیترانه با دشمن درگیر هستیم چون در این مرحله با خود استکبار ما در حال مبارزه رو در روهستیم .

وی خاطر نشان کرد: استکبار جهانی داعش را بوجود آورد اما امروز به برکت انقلاب اسلامی و نیروهای مقاومت در حال زوال و نابودی است .

همتی ادامه داد: در مرحله سوم مبارزه تغییراتی در شیوه مبارزه دشمن می بینیم دشمن راهبرد دو‌گانه ای انتخاب کرده که هم‌تهدید سخت و هم تهدید نرم را در دستور دارد در حالی که از منافقین ، سلطنت طلب  ها و ....بهره می برد.

وی ابراز داشت: دشمن در مرحله سوم به دنبال کسانی است که مسئولیت دارند همان کاری که دشمنان در جنگ صفین کردند لذا دشمن بدنبال تولیدگفتمان‌مذاکره است .

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ثارالله استان کرمان افزود: دشمن با استفاده از وجود تحریم های حداکثری ، ایجاد ناامنی ها و عملیات روانی بدنبال راه های رسیدن به مقاصد شوم خود است.

وی تصریح نمود: دشمن در فضای مجازی با انتشار مرتب خبرهای دروغ و اتفاقات بدنبال بحران هست تا مردم را نسبت به انقلاب بی تفاوت کند و آنان را کنار بزند.

همتی یادآور شد: تمام تلاش دشمن در بحث انتخابات است در حالی که به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب انتخابات شب قدر ملت است پس دلسوزان انقلاب باید برنامه ریزی کنند چون مجلس در راس امور است .

 وی بیان داشت : مجلس ریل گذار حرکت انقلاب است باید تلاش خود را بر حضور حداکثری مردم بگذاریم گرچه برانگیختی در کشور به برکت خون شهید سلیمانی بوجود آمد.

مسئول عقیدتی و سیاسی سپاه ثارالله استان‌کرمان ادامه داد: مردم برای حل مشکلات کشور باید پای صندوق ها بیایند البته باید تلاش شود تا انتخابات به سلامت، آگاهانه، هوشمندانه و در نهایت آرامش برگزار شود.

وی یادآور شد : در بحث انتخابات باید مردم توجیه بشوند معتمدین با منطق با مردم حرف بزنند و طبق فرموده مقام‌معظم رهبری مد ظله العالی از خدا درخواست انتخاب خوب داشته باشیم بررسی و دقت کنیم تا اصلح را انتخاب کنیم.

همتی تاکید کرد: در بحث انتخابات با مراجعه به افراد معتمد مشورت کنیم و مراقب تبلیغات کاذب باشیم‌و به تبلیغات فضای مجازی دل نسپاریم.

وی یادآور شد: رویکردهای انفعالی، رویکردهای احساسی، رویکردهای قومی و قبیله ای ، رویکردهای منفعت طلبانه و....از جمله آسیب های انتخاباتی است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ثارالله کرمان گفت: باید حواسمان جمع باشد در انتخابات پیش رو افرادی ولایت مدار، آماده خدمت رسانی، مومن و کارآمد را انتخاب کنیم .

ارسال نظرات