خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین

ساخت پردیس سینمایی اولویت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است

اسماعیلی گفت: تلاش داریم با کمک بخش خصوصی یک پردیس سینمایی هم در استان قزوین راه اندازی کنیم و آن را به سرانه سینمایی استان بیفزاییم.
کد خبر: ۹۲۰۸۷۱۳
|
۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، محمدحسین اسماعیلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این جلسه  که با حضور رمضانعلی حیدری خلیلی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی، سیدی مدیرکل ارزیابی سازمان سینمایی، ناصر ایزدفر معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و برخی اعضای انجمن سینمای جوان قزوین برگزار شد، بیان کرد: خوشبختانه انجمن سینمای جوان استان قزوین از انجمن های ریشه دار، خوب ، فعال و پویا است و در همین مدت اندکی که من در خدمتشان بوده ام این پویایی ، فعالیت و دغدغه مندی آنان در حوزه سینمایی را شاهد بوده ام چراکه برنامه‌ها، نشست‌ها و کارگاه های تخصصی این انجمن به صورت مستمر برگزار می شود و در جشنواره ها نیز حضور فعالی دارند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: مشکل ما در حوزه سینمایی در استان قزوین بحث زیرساخت‌ها است چرا که هم از نظر امکانات و تجهیزات مشکلات زیادی وجود دارد و هم از لحاظ زیرساخت هایی همچون فضا و سینما و به طور مثال در استان قزوین ۲ سینمای فعال داریم که آنها نیز بسیار قدیمی و مستعمل است و پاسخگوی نیاز مردم نمی‌تواند باشد.

 

اسماعیلی ادامه داد: در تلاش هستیم تا بتوانیم سرانه سینما را در استان قزوین افزایش دهیم و چند برنامه دیگر نیز در این حوزه داریم که می خواهیم با کمک شما آنها را اجرایی کنیم؛ از جمله پردیس سینمایی امید شهرستان البرز که امور مقدماتی آن انجام شده و سعی داریم با مشارکت شهرداری ، این سالن سینمایی را در شهرستان البرز راه اندازی کنیم.

 

وی عنوان داشت: در شهرستان بویین زهرا نیز با ورود بخش خصوصی در تلاش هستیم سالنی که در این شهرستان در اختیار داریم را تبدیل به سینما کنیم و در شهرستان آبیک نیز در تفاهم‌نامه امسال مان آمده است که سالن این شهرستان را به کمک شما و با همراهی دوستان انجمن تبدیل به سینما کنیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اظهار داشت: تلاش داریم با کمک بخش خصوصی یک پردیس سینمایی هم در استان قزوین راه اندازی کنیم و آن را به سرانه سینمایی استان بیفزاییم.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها