فرمانده سپاه استان گیلان با حضور در منزل شهیدان نعمتی با خانواده و مادر این دو شهید گیلانی دوران دفاع مقدس دیدار و گفت‌‌وگو کرد.
کد خبر: ۹۲۰۸۷۳۸
|
۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور با حضور در منزل شهیدان هادی و حمید نعمتی با خانواده این شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس گفت‌وگو کرد و یاد و خاطره این شهدای عزیز را گرامی داشت.

فرمانده سپاه استان گیلان در این دیدار با بیان اینکه این استان ۸ هزار شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده و یک استان شهیدپرور است اظهار داشت: بسیاری از جوانان ما دلبسته جهاد و شهادت بودند و همچنان هستند.

عبدالله‌پور با اشاره به اخلاص بی‌نظیر شهدا خاطرنشان کرد: شهید حسین املاکی و شهید خوش‌سیرت از جمله شهدایی هستند که واژه ترس برای آنان بی‌معنا بود شهدا به دنیا وابسته نبودند.

وی با یادآوری خاطره‌ای از شهید حسین املاکی گفت: به‌خاطر دارم که تیر به صورت شهید املاکی اصابت کرده بود طوری‌که این تیر از سمت دیگر صورتش درآمد، اما او حتی سرش را خم نکرد و بسیار شجاع بود.

مریم جهانگرد مادر شهیدان نعمتی نیز در این دیدار از عشق و علاقه ۲ فرزند شهیدش نسبت به جهاد و شهادت سخن گفت و اظهار داشت: فرزندانم به جهاد و شهادت بسیار علاقه‌مند بودند و اصرار داشتند که هر طور شده به جبهه بروند.

برادر شهیدان نعمتی نیز در این دیدار به تقوای بی‌نظیر برادران شهید خود اشاره کرد و بیان داشت: ما خانوادگی همه بسیجی هستیم و تا همیشه پای انقلاب ایستاده‌ایم.

کاظم نعمتی مشکلات و اغتشاشات اخیر کشور را جزو تحرکات و برنامه‌های دشمنان دانست و گفت: این تحرکات توسط دشمن برنامه‌ریزی شده است، اما بدانند این نظام سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشته و قطعاً از این آزمون‌ها هم به سربلندی عبور می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در طول ۷۰ سال اخیر هیچ کشوری جرأت حمله به پایگاه‌های نظامی آمریکا را نداشته است خاطرنشان کرد: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق یک پیروزی بزرگ بود.

به گزارش بسیج, شهید «هادی نعمتی» متولد سال ۱۳۴۲ است که در سال ۱۳۶۵ و در عملیات کربلای ۴ به شهادت رسید و شهید «حمید نعمتی» متولد سال ۱۳۴۳ است که در سال ۱۳۶۱ و در عملیات بیت‌المقدس به شهادت رسید.

همچنین شهید «بهزاد عادلی‌نیا» داماد این خانواده نیز در سال ۱۳۶۵ و در جبهه حق علیه باطل به مقام رفیع شهادت نائل آمد.
 


انتهای پیام/
ارسال نظرات