راهپیمایی سراسری مردم چهارمحال و بختیاری در حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار برگزار ‌شد.
کد خبر: ۹۲۰۸۷۶۱
|
۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  به درخواست آحاد مردم و فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،  پس از اقامۀ نماز دشمن شکن عبادی سیاسی جمعه این هفته، راهپیمایی سراسری در حمایت از اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر آمریکای جنایتکار در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان چهارمحال و بختیاری  برگزار شد.

در شهرکرد، خیل کثیری از اقشار مختلف مردم ومسئولین با راهپیمایی از مقابل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) تا چهارراه برق، با تإکید بر پایبندی خود به آرمان های انقلاب و پشتیبانی از ولایت، اقتدار نیروهای مسلح و موشک باران پایگاه نیروهای تروریستی آمریکا در عین الاسد عراق را  مورد حمایت قرار دادند.

ابراز همدردی با خانواده های جانباختگان کرمان و هواپیمای مسافربری اوکراینی، قرائت بیانیه در حمایت از سپاه ومحکوم کردن موج سواری معاندان و تإکید بر ایستادگی و مقاومت برابر دشمنان، نفی هرگونه سازشکاری و مقابله با اقدامات مداخله جویانه سفیر انگلیس با اخراج وی از کشور ، از دیگر جلوه های این راهپیمایی مردمی در بام ایران شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری  بود.

برخی از شعارهای شرکت کنندگان در راهپیمایی امروز اینگونه بود: " این همه لشگر آمده، به عشق رهبر آمده"، " نه سازش، نه تسلیم نبرد با آمریکا"، " نه سازش، نه تسلیم، نبرد با اسرائیل"، " مرگ بر آمریکا"، " مرگ بر انگلیس"، " مرگ بر اسرائیل"، " سپاه انقلابی، حمایت، حمایت"، " سفیر انگلیس اخراج باید گردد"، " خونی که در رگ ماست، هدیه به رهبر ماست" ،... .

ارسال نظرات