خبرهای داغ:
رسانه‌های دنیا به سرعت بیانات امام خامنه‌ای در نماز جمعه امروز تهران را پوشش دادند و هر یک بخشی از سخنرانی ایشان را به عنوان تیتر خبری خود انتخاب کردند.
کد خبر: ۹۲۰۸۷۶۲
|
۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  تسنیم، بیانات مقام معظم رهبری در سخنرانی نماز جمعه امروز بازتاب وسیعی در بین رسانه‌های دنیا داشت. خبرگزاری رویترز در بخشی از پوشش اظهارات مقام معظم رهبری به تاکید رهبر انقلاب بر حضور گسترده مردم در انتقابات پیش رو اشاره کرد. این خبرگزاری نوشت: رهبر ایران حملات موشکی ایران را "دست خدا" و یک سیلی به صورت آمریکا خواند.

خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس نیز نوشت: رهبر ایران دونالد ترامپ را "یک دلقک" خطاب کرد که تنها تظاهر به حمایت از مردم ایران می‌کند. آیت الله علی خامنه‌ای گفت ترامپ خنجری سمی را به پشت ملت ایران فرو خواهد کرد. او گفت حضور گسترده مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی - که توسط آمریکا ترور شد -  حاکی از حمایت مردم ایران از جمهوری اسلامی بود. رهبر انقلاب همچنین تاکید کردند که کشورهای غربی بسیار ضعیفتر از آن هستند که "بتوانند مردم ایران را به زانو دربیاورند."

امام خامنه‌ای , سردار قاسم سلیمانی ,

آسوشیتدپرس در ادامه به بازتاب بیانات رهبر معظم انقلاب درباره سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی پرداخت که آن را "حادثه‌ای تلخ" خوانده و باعث ناراحتی مردم و درعین حال خوشحالی آمریکا شده است. به گفته رهبر انقلاب دشمنان ایران از حادثه سقوط هواپیما برای زیرسوال بردن جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران و نیروهای مسلح استفاده کردند.

خبرگزاری فرانسه نیز در تیتر خبری که به عنوان بازتاب بیانات مقام معظم رهبری منتشر کرده نوشت: رهبر ایران: تراژدی تلخ هواپیما نباید فداکاری سلیمانی را تحت تاثیر قرار دهد.

اسکای نیوز نیز در خبری فوری نوشت: آیت الله علی خامنه‌ای رهبر ایران گفته که اتحادیه اروپا ازجمله انگلیس قابل اعتماد نیست اما تهران مخالف مذاکره با هیچ کس به غیر از آمریکا نیست.

بلومبرگ نیز با تیتر کردن بخشی از اظهارات رهبر انقلاب درباره دلقک بودن ترامپ و تظاهر او به حمایت از مردم ایران به حضور گسترده هزاران نفر از مردم و شعارهای آنها در حین سخنرانی و در حمایت از جمهوری اسلامی اشاره کرد.

اسپوتنیک نیز در خبر پوشش این سخنرانی نوشت که رهبر ایران، آیت الله خامنه‌ای به انتقاد از موضع سه کشور اروپایی در توافق هسته‌ای با ایران پرداخت و تاکید کرد که این کشورها درحال خدمت به منافع آمریکا هستند.

امام خامنه‌ای , سردار قاسم سلیمانی ,

تایمز هند نیز با پوشش خبر سخنرانی مقام معظم رهبری در تیتر خود نوشت رهبر ایران ترامپ را دلقکی می‌داند که به مردم ایران خیانت خواهد کرد.

میدل ایست آی نیز بخشی از بیانات رهبر انقلاب متمرکز شد که به سوءاستفاده دشمنان ایران از سقوط هواپیما برای تضعیف سپاه اشاره کردند.

رسانه‌های متعدد دیگری مانند  اشپیگل، الجزیره نیز به سرعت سعی در پوشش سخنرانی مقام معظم رهبری در نماز جمعه امروز تهران را دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها