امام جمعه ارومیه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام قدرت از کیان ملی و مردم دفاع می‌کند.
کد خبر: ۹۲۰۸۸۰۰
|
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد،اظهار کرد: از ملت هوشمند، بصیر و ولایت مدار ایران باید تقدیر کرد چرا که در تشییع پیکر شهید سلیمانی با حضور میلیونی انقلابی عظیم در کشور ایجاد کردند.

وی ادامه داد: آمریکا ذلیل شده و شکست خورده است و ادعا می‌کند که به‌دنبال جنگ با ایران نیست و هدف قرار دادن مواضع آمریکا در عراق، سیلی محکمی بود و باید آمریکا از منطقه فرار کنند.

امام جمعه ارومیه در ادامه با اشاره به سقوط هواپیمای اوکراینی در ایران خاطرنشان کرد: همه ما از این موضوع ناراحت و داغداریم اما از یاد نبریم که سپاه با تمام قدرت از کیان مملکت دفاع می کند و لازم است از شیطنت‌های دشمنان مقابل  این نظام، جلوگیری کنیم و با خیانت کاران هم‌صدا نشویم.

وی به شخصیت سرداران سپاه اشاره و عنوان کرد: دشمن به دنبال ترور شخصیت سرداران سپاه است در حالی که سرداران سپاه ما در برابر خطایی که رخ داد، اعلام مرگ کردند و ما باید قدردان زحمات فرزندان این نظام باشیم.

قریشی به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه اشاره کرد و افزود: برخی افراد مشکلات دیگری دارند و ردصلاحیت شده اند ولی عدم التزام به نظام، اسلام و ولایت فقیه در ردصلاحیت و همه افراد باید به نظر شورای نگهبان تمکین کنند.

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد: هیچ ارتباطی با ردصلاحیت و تایید صلاحیت افراد  نداشته‌ام و چنین موضوعی کذب است و باید مراجع قانونی در این رابطه اعمال وظیفه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات