مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران در ششمین نشست «نقش ایثارگران در بیانیه گام دوم انقلاب» گفت: خانه ایثارگران به طور قاطع از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حمایت می‌کند؛ چرا که سپاه تاکنون در راه امنیت کشور، شهدای زیادی را تقدیم کرده است.
کد خبر: ۹۲۰۸۸۴۵
|
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

به گزارش سرویس سپاه خبر خبرگزاری بسیج، ششمین نشست «نقش ایثارگران در بیانیه گام دوم انقلاب»، با حضور آیت‌الله «سید محمود مرعشی نجفی» عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام «غلامرضا مصباحی مقدم» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، «اکبر حیدریان» مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران، جمعی از اعضای خانه ایثارگران و همچنین جمعی از نخبگان، در سالن همایش‌های بیمارستان شهدای هفتم تیر برگزار شد.

«عبدالله مینویی» رییس بیمارستان شهدای هفتم تیر در ابتدای این نشست، ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش و تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تشییع پیکر سردار سلیمانی در استان کرمان و سقوط هواپیمای مسافربری، با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی برای ما پیروزی بود، اظهار داشت: شهادت وی باعث اتحاد بیشتر مردم شد و ترس عجیبی را در دل دشمنان ایجاد کرد.

وی افزود: اگرچه ممکن است بعد از ۴۰ در مواردی اشتباه صورت گیرد؛ اما آمدن شهدا، همچنان درخت انقلاب اسلامی را آبیاری می‌کند.

در ادامه این نشست، «اکبر حیدریان» مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران نیز درسخنانی، با تأکید بر ضرورت حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شرایط کنونی کشور، اظهار داشت: خانه ایثارگران به طور قاطع از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حمایت می‌کند؛ چراکه سپاه تاکنون در راه امنیت کشور، شهدای زیادی را تقدیم کرده است.

وی با بیان اینکه برخی به دنبال جوسازی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند، افزود: اگر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی داعش را نابود نکرده بود امروز این گروه تروریستی به تهران رسیده بود.

حیدریان با تأکید بر اینکه صحبت‌های سید حسن نصرالله موجب شد تا آمریکا بیش از گذشته هراس داشته باشد و عقب‌نشینی کند، تصریح کرد: برخی می‌گویند که پایگاه آمریکایی عین‌الاسد خالی بوده است، درحالی که رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در هدف قرار دادن نقاط مهم این پایگاه آمریکایی، بسیار دقیق عمل کردند.

وی گفت: امثال «ترامپ» فکر می‌کنند که با ترور امثال حاج‌قاسم‌ها می‌توانند انقلاب اسلامی را تضعیف کنند؛ این در حالی است که در آمریکایی که شعار حمایت از حقوق بشر می‌دهد، یک رییس جمهور دیوانه بر سر کار است.

در راستای بهره‌مندی از نظریات جوانان و نخبگان در نشست «نقش ایثارگران در بیانیه گام دوم انقلاب»، «فرشید بدری» نخبه و کارآفرین صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، طی سخنانی اظهار داشت: از دست دادن سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» لطمه بزرگی به ما جوانان زد؛ چراکه در چند سال اخیر، جوانان تازه داشتند با رشادت‌های وی آشنا می‌شدند؛ مثلا زمانی که سردار سلیمانی برای شهادت «محسن حججی» صحبت می‌کرد در قلوب بسیاری از جوانان، انقلاب به پا شده بود.

وی افزود امروز به عنوان یک جوان ایرانی می‌گویم که ما توانسته‌ایم در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، با «مهندسی معکوس» در راستای دور زدن تحریم‌ها گام برداریم و بسیاری از برند‌های آمریکایی و اروپایی را خودمان تولید کنیم؛ اما نیاز به حمایت‌های بیشتری داریم.

«بدری» با بیان اینکه در سال‌های اخیر نزدیک به ۲۰ میلیون دلار صرفه‌جویی ارزی با تولید سه کالای مرتبط با صنعت نفتی با کیفیت مشابه کالای اروپایی داشته‌ایم، تصریح کرد: این تلاش‌ها به لطف جوانان کشورمان بوده است که خیلی از آن‌ها نیز فرزندان ایثارگران و جوانان خوزستانی هستند.

وی صنعت نفت را یکی از بزرگ‌ترین صنعت‌های کشور دانست و تأکید کرد: برای پیشرفت در این عرصه، نیاز به یک همکاری و مساعدت بزرگ داریم که اگر این حمایت‌ها صورت بگیرد، دیگر نیاز به واردات کالا‌های خارجی نداریم؛ چراکه همه چیز در کشور خودمان وجود دارد.

این کارآفرین صنعت نفت کشور، خاطرنشان کرد: امروز ما با فرزندان شهدا و ایثارگران راهی را پیش می‌رویم که پدران آن‌ها در این راه ایستادگی کردند و فرصتی فراهم کردند تا ما امروز در این راه پیشرفت کنیم.

 آیت‌الله «سید محمود مرعشی نجفی» و حجت‌الاسلام «غلامرضا مصباحی مقدم»، از دیگر سخنرانان این نشست بودند.

ارسال نظرات