خطیب نماز جمعه ی فرادنبه گفت:مردم و مسئولین باید بدانند که دشمنان این نظام امنیت  و محور مقاومت را هدف قرار داده و کسانیکه سپر امنیت مردم شدند ،دشمنان به دنبال تضعیف آن هستند.
کد خبر: ۹۲۰۸۸۵۴
|
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ حجت الاسلام علی مدد مالکی در خطبه های آخرین نماز جمعه دی ماه فرادنبه با تسلیت به بازماندگان شهدای حادثه ی هواپیمایی، از خداوند متعال درخواست صبر بستگان و برای شهدا رضوان الهی را طلب کرد و از خانواده های این عزیزان که به دشمنان اجازه موج سواری ندادند تشکر کرد.

امام جمعه فرادنبه افزود:  عده ای از جاهلان و فریب خوردگان با دشمنان  هماهنگ شدند و همراه با سفیر انگلیس با حرمت شکنی، تاثر و داغ ما را دوچندان کرد که بایدبا این افراد حرمت شکن برخود شود.

حجت الاسلام مالکی  ادامه  داد: مسئولین ذیربط پیگیری های لازم را در خصوص  عوامل ایجاد  این حادثه  را به دقت  انجام خواهند داد.

خطیب جمعه فرادنبه در بخش دیگری از خطبه ها گفت : مردم و مسئولین باید بدانند که دشمنان این نظام امنیت  و محور مقاومت را هدف قرار داده لذا کسانیکه سپر امنیت مردم شدند ،دشمنان به دنبال تضعیف آن هستند البته مردم اجازه نمی دهند سربازان و پاسداران ولایت مورد هجمه قرار بگیرند.

 شهر فرادنبه از توابع شهرستان بروجن در فاصله ی 50 کیلومتری از مرکز استان واقع شده است./

ارسال نظرات