خبرهای داغ:
امام جمعه بستان آباد گفت: سپاه و بسیج را فداییان ملت حتی در حوادث طبیعی برشمرد و گفت: بسیج و سپاه اولین یاور مردم در سختی‌ها، سیل و زلزله هستند و در واقع سپاه در خط مقدم حمایت از ملت، قرار دارد.
کد خبر: ۹۲۰۸۸۶۲
|
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیدرضا رضوی در مسجد جامع بستان آباد و در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: دشمنان در حادثه تلخ سقوط هواپیما، تلاش کردند حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهدای مقاومت و انتقام سپاه از آمریکا را تحت‌الشعاع قرار دهند.

وی با اشاره به جمله معروف امام راحل(رضوان الله تعالی علیه) مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود، کشور هم نبود، بیان کرد؛ اگر فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌های بسیجیان و نیروهای مسلح نبود امنیت و اقتدار داخلی و خارجی امروز را نداشتیم.

حجت الاسلام رضوی گفت: مردم قدردان تلاشگران و جان برکفان خود هستند و بلافاصله بعد از سوء استفاده دشمن، به خیابان‌ها آمده و ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های عزادار در سقوط هواپیما، از نیروهای مسلح و تلاش‌های ۴۰ ساله سپاه و بسیج در جنگ و آشوب و فتنه‌ها تجلیل و حمایت خود را اعلام کردند.

وی سپاه و بسیج را فداییان ملت حتی در حوادث طبیعی برشمرد و گفت: بسیج و سپاه اولین یاور مردم در سختی‌ها، سیل و زلزله هستند و در واقع سپاه در خط مقدم حمایت از ملت، قرار دارد.

حجت الاسلام رضوی خاطرنشان کرد: در عین حال خدا را شاکریم که ملت ما همیشه هوشیار و پشتیبان خدمتگزارانشان هستند.

ارسال نظرات