خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج دانشجویی استان سمنان:
حجت الاسلام و المسلمین ابوذر عامری با بیان اینکه در زمان فتنه ها ابزار و وسیله ای برای گذر از انواع آنها مقدر شده است گفت: آن ابزار و وسیله بصیرت است.
کد خبر: ۹۲۰۸۸۸۰
|
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین ابوذر عامری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج دانشجویی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در یادواره شهدای مقاومت در مسجد علی ابن ابی طالب (ع) مسکن مهر گفت: فتنه یکی از سنت های لایتغیر الهی است و برای هر فرد و ملتی که ادعای ایمان و اسلام بکند، رقم خواهد خورد.
وی در ادامه و با اشاره به آیات ۲ و ۳ سوره عنکبوت افزود: در زمان فتنه ها نیاز به ابزار و وسیله ای برای گذر از انواع آنها مقدر شده است و آن ابزار و وسیله بصیرت است.
حجت الاسلام و المسلمین عامری با بیان اینکه بصیرت یک شبه به دست نمی آید و برای کسب این مهم باید از ابزارهای آن استفاده کرد تصریح کرد: یکی از ابزارهای ایجاد بصیرت در انسان ها تقواست که خداوند می فرماید من یتق الله یجعل له فرقانا و اگر کسی می‌خواهد به سلاح بصیرت مسلح شود لازم است که تقوای الهی در نگاه، زبان، خورد و خوراک او ایجاد شود و پرهیز از مال حرام را نیز رعایت نماید.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج دانشجویی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه اگر بصیرت در جامعه اسلامی وجود نداشته باشد آن جامعه برای گذر از فتنه ها و روشن شدن مسیر نیاز به پرداخت هزینه های بسیار سنگینی دارد گفت: در سال ۶۱ هجری با آن که امام حسین (ع) بارها در رابطه با شخصیت یزید سخن گفت اما بی بصیرتی باعث شد تا قالب مردم حرف امام حسین (ع) را خیلی جدی نگیرند و دست از یاری این بزرگوار بردارند که همین امر باعث شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و ۷۲ تن از یاران ایشان در صحرای کربلا شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها