سید ساجد یعقوبی
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل در گفتگو با «بسیج» خبر داد:
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل از شروع جمع‌آوری کمک‌های مردمی توسط بسیج سازندگی نواحی استان برای سیل‌زدگان استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۸۸۹۲
|
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲

جمع‌آوری کمک‌های مردمی توسط بسیج سازندگی استان برای سیل‌زدگان

سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج اردبیل اظهار کرد: جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع‌دوست استان اردبیل برای سیل‌زدگان استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان در سطح استان، توسط بسیج سازندگی نواحی و حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شروع شده است.

پیرجاهد با اشاره به اولویت کمک‌های مردمی، بیان کرد: با توجه به مسافت طولانی و هزینه حمل و نقل از مردم نوع‌دوست استان تقاضا داریم برای تأمین نیازهای ضروری سیل‌زدگان از جمله لباس گرم، چادر و کنسروجات، پرداخت کمک‌های نقدی را در اولویت قرار دهند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه لوازم و کمک‌های غیرنقدی تازه و نو مورد تأکید است، تصریح کرد: مردم نوع‌دوست استان می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود از جمله لباس گرم، پتو، کنسروجات و خشکبار را به بسیج سازندگی نواحی و حوزه ها و پایگاه های بسیج تحویل دهند؛ فردا کمک‌های مردمی در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان جمع‌آوری می‌شود.

وی گفت: پرداخت کمک‌های نقدی از طریق شماره حساب ۵۱۵۱۸۱۸۰۸۶۰۱۱ بنام حوادث غیرمترقبه سازمان بسیج در نزد شعب بانک سپه یا با کد دستوری #۸۸۰* قابل اقدام است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل از مردم استان خواست با توجه به نیاز فوری مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان و هرمزگان همچنان از کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود دریغ نکنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار