خبرهای داغ:

پیکر پاک ۳ تن از شهدای هواپیمای اوکراینی در اهواز تشییع شد

پیکر پاک ۳ تن از شهدای حادثه دلخراش سقوط هواپیمای اوکراینی با حضور اقشار مختلف مردم در اهواز تشییع شد.
کد خبر: ۹۲۰۸۸۹۹
|
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، با حضور اقشار مختلف مردم، دوستان، آشنایان، وابستگان، فامیل، همسایگان، بستگان، همشهریان و هم استانی‌ها پیکر پاک 3 تن از شهدای حادثه دلخراش سقوط هواپیمای اوکراینی در اهواز تشییع شد.

در این برنامه مردم استان خوزستان از شهرهای مختلف از جمله اهواز، مسجدسلیمان، هفتگل و امیدیه حضور داشتند پیکر پاک شهید شاهرخ اقبالی، همسرش شهیده مریم آقامیری و دختر خردسالش شهیده شهزاد اقبالی بر دستان مردم خوزستان تشییع شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز نیز در این برنامه حضور داشت و بر پیکر پاک این شهیدان که اعضای یک خانواده بودند نماز اقامه کرد.

 

همچنین حجت‌الاسلام سید امیر میرعلایی معاون فرهنگی سپاه خوزستان نیز در آئین تشییع پیکر پاک شهید شاهرخ اقبالی، همسرش شهیده مریم آقامیری و دختر خردسالش شهیده شهزاد اقبالی حضور داشت و به آنها ادای احترام کرد.

پس از برگزاری آئین تشییع پیکر پاک شهید شاهرخ اقبالی، همسرش شهیده مریم آقامیری و دختر خردسالش شهیده شهزاد اقبالی در منزلگاه ابدی در کنار دیگر شهیدان اهواز آرام گرفت.

شهید مجتبی عباس‌نژاد نیز از دیگر شهدای خوزستانی سقوط دلخراش هواپیمای اوکراینی است که پیکر پاکش در روزهای آینده به اهواز منتقل می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار