خبرهای داغ:
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان خوزستان در مسجدسلیمان نمایشگاه و جشنواره های اسوه دستاورد های پایگاه های مقاومت بسیج استان خوزستان روز پنج شنبه ۹۸/۱۰/۲۶در آستان مقدس علی بن مهزیار اهوازی برگزارشد .
کد خبر: ۹۲۰۸۹۱۷
|
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

در این جشنواره پایگاه های مقاومت بسیج اهم از خواهر و برادر نواحی منتخب استان خوزستان از شهرستان های مختلفی چون مسجدسلیمان ، اهواز ؛ دزفول ؛ ماهشهر ؛ خرمشهر ؛ هندیجان و دیگر شهرستان های این استان حضور داشتند.
پایگاه های مقاومت بسیج در عرصه های مختلفی چون فضای مجازی و رسانه ؛ اقتصاد مقاومتی و اشتغال زائی ؛ بسیج سازندگی و محرومیت زدایی ؛ فرهنگی و قرانی و دیگر عرصه ها دستاورد های خود را به مدت یک روز در آستان مقدس علی بن مهزیار اهوازی به نمایش گذاشتند.
در این جشنواره علاقمندان و عموم مردم از دستاورد های بسیجیان بازدید کردند و همچنین از محصولات بومی هر شهرستان خرید کردند.
سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان ؛ سردار معین پور جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر (عج) سرهنگ حاجتی معاونت هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر (عج) ؛ حجت الاسلام والمسلمین استاد مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات دیگر مسئولین و هیئت داوران از این جشنوره بازدید کردند .
در اختتامیه این برنامه که در جوار حرم علی بن مهزیار اهوازی برگزارشد حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد امام جمعه و نماینده ولی فقیه استان خوزستان ضمن تسلیت شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت ضمن اشاره به حوادث چند وقت اخیر به بیان شاخصه های مهم بسیجیان پرداخت و اظهار کرد: وجود مقدس اهل بیت (ع) در همه شاخصه های انسانی همیشه خط اول بودند
امام خمینی (ره ) فرمودند اول بسیجی عالم امام علی(ع) است و این مسئله کار را برای ما سخت می کند چون باید ویژگی های خود را به وی نزدیک کنیم بسیجیان باید اینگونه باشند.
وی گفت : یک بسیجی باید علاوه بر شخصیت خود ؛ خانواده و نزدیکان و وابستگان خود را به ویژگی های شخصیتی بارز اهل بیت (ع) نزدیک کند و در تراز پایین وی قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه استان خوزستان خاطر نشان کرد: شیعه کسی است که دنبال این باشد که کوچکترین حرکت خود را با اهل بیت (ع) تنظیم کند.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد افزود : یکی از عوامل مهم توجه به سنت اهل بیت(ع) و توجه به سبک زندگی اسلامی که مقاوم معظم رهبری در بیانیه گام دوم به آن تاکید دارد می باشد.
حجت الاسلام وا لمسلمین استاد مسئول معاونت بسیج مساجد و محلات سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان نیز اظهار کردند : در این جشنواره پایگاه های مقاومت بسیج منتخب استان خوزستان دستاوردهای خود را در غرفه های مختص به خود به نمایش گذاشتندودر این زمینه باید این نکته را بیان کنم که داوری و تفکیک بین این شرکت کنحدگان کار سختی بودچرا که اگر پایگاهی در منطقه محرومی قرارداشت اما با وجود کمبود امکانات توانست خو د را به پایگاه های شهرهای بالاتر نزدیک کند.
وی گفت : ضمن انتخاب پایگاه های برتر ؛قریب به هفت پایگاه برتر در موضوعات مختلفی چون گروه جهادی ؛ رسانه و فضای مجازی و موضوعات دیگر برگزیده شدند.
وی افزود : در بخش اول انتخاب پایگاه های برتر پایگاهدمقاوت بسیج از دزفول ؛ پایگاه مقاومت شهید صدوق از بهبهان ؛ پایگاه مقاومت بسیج خواهران هجرت از ناحیه امام حسین (ع) اهواز برگزیده شدند.
وی اضافه کرد: در بخش دوم نیز از لحاظ اقتصاد مقاومتی حضرت معصومه(ع) هندیجان
غرفه آرایی پایگاه مقاومت بسیج شهید صدوقی رامهرمز و در بحث ارائه عملکرد نیز پایگاه مقاومت بسیج مصطفی خمینی (ره) اندیمشک و
پایگاه مقاومت ام ابیهای مسجدسلیمان در بخش رسانه و فضای مجازی برتر شناخته شدند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها