در جمع بسیجیان جونقان عنوان شد:

سردار سلیمانی نماد اقتدار و عدالت طلبی و ولایت پذیری

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان گفت: سردار سلیمانی نمادی از اقتدار ایران در منطقه و نماد عدالت طلبی و ولایت پذیری در بین جهادگران جبهه مقاومت است.
کد خبر: ۹۲۰۸۹۸۸
|
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با سیلی سخت سپاه پاسداران بر چهره خبیث امریکائیها، نشست بصیرتی در پایگاه مقاومت بسیج خواهران ریحانه النبی شهر جونقان برگزار شد.

در این برنامه حجت الاسلام رضایی گفت: سردار سلیمانی با خون خودش درخت انقلاب را آبیاری کرد و شهادتش موجب جوشش عدالت طلبی و ولایت پذیری هرچه بیشتر شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان افزود: خون سردار سلیمانی موجب یک همدلی و وحدت در جامعه شد و باعث شد تا تمام مردم دوباره بر خباثت آمریکائیها و دشمنی آمریکا یکدل و همصدا شوند و روحیه انقلابی گری جانی دوباره گرفت.

حجت الاسلام رضایی در ادامه گفت: آمریکائیها منطق و رویه شان این است که می گویند نباید تلفات خود را اعلام کنیم و این امر قبلا هم اتفاق افتاده و مثلا بعد از ده سال تازه آمار تلفاتشان در افغانستان را اعلام کردند آنهم به صورت غیر رسمی، اما نادان کسی است که فکر کند این تروریستها که هرجا رفتند تنها با خود ویرانی به همراه داشته اند،  راست می گویند.

وی افزود: این سیلی سخت سپاه جوابی بود که فعلا به آمریکائیها داده شد و صدای آن بعدا در خواهد آمد که چقدر ضربه سختی را دریافت کرده اند اما این سیلی چندین پیامد داشت که مهمترین آنها شکسته شدن هیمنه آمریکائیها در منطقه بود و همگان به خصوص حامیان  نادان استکبار در منطقه فهمیدند که اگر خشم ایران آنها را فرا بگیرد نه تنها آمریکا نمی تواند آنها را نجات دهد بلکه حتی خودشان نیز هلاک خواهند شد.

ارسال نظرات