کارشناس مسایل سیاسی درنشست بصیرتی ناحیه مقاومت دانشجویی استان از تلاش دشمنان برای از بین بردن اتحاد میان کشورهای جبهه مقاومت خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۸۹۹۴
|
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سید جمال  داودی  ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها وشهادت سردار حاج قاسم سلیمانی وهمرزمانش گفت: این روزها ایران حال و هوای دیگری داشت و از شور و هیجان عجیبی برخوردار بود. صحنه های زیبا و با عظمتی را مردم با حضور در تشییع جنازه سردار دلها به پاکردند.

 وی بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و قرار گرفتن جمهوری اسلامی ایران در منطقه پرتنش غرب آسیا، تهدیدات مستمر آمریکا و رژیم صهیونیستی و جنگ هایی که آمریکایی ها در منطقه به راه انداختند، موجب شد تا موضوع موازنه قدرت در منطقه، برای تامین امنیت  به طور جدی مورد توجه جمهوری اسلامی قرار گیرد.

این کارشناس سیاسی با اشاره به فرمایشت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) افزود: شهادت سردارسلیمانی برای جامعه برکات زیادی دارد و دشمنان اسلام در صدد براندازی دوستی و اتحاد در کشورهای مقاومت می باشند.

داودی در پایان خاطر نشان کرد: حضور مقتدرانه ایران در منطقه با هدف دفع خطر تروریسم ضمن آنکه امنیت ملی ایران را تامین می کند، به تامین امنیت کل منطقه نیز کمک می کند و در این شرایط است که روابط اقتصادی و امنیت سرمایه گذاری و مبادلات اقتصادی بین کشورهای این منطقه با یکدیگر و دیگر دولت های بین المللی امکان تحقق پیدا می کند.

ارسال نظرات