در جمع کارکنان شبکه بهداشت شهرستان فارسان عنوان شد؛

حمله موشکی به عین الاسد هیمنه آمریکا را فرو ریخت

کارشناس مسایل سیاسی در جمع کارکنان شبکه بهداشت شهرستان فارسان گفت: اگرچه آمریکاییها با دروغ گویی می خواهند پاسخ موشکی سپاه را ناچیز جلوه دهند اما مهمترین بعد حمله موشکی این بود که تمامی کشورها فهمیدند که آمریکاییها حتی در دفاع از خود هم ناتوانند.
کد خبر: ۹۲۰۹۰۱۳
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با پاسخ موشکی سپاه به تروریست های آمریکایی به همت پایگاه مقاومت بسیج سیدالشهدا علیه السلام شبکه بهداشت، نشست بصیرتی باحضورکارکنان در محل شبکه بهداشت شهرستان فارسان برگزار شد.

در این نشست کارشناس مسایل مذهبی و بصیرتی گفت: در بحث پاسخ موشکی سپاه به تروریست های آمریکایی باید چند نکته را مورد توجه قرار داد، اول اینکه پایگاه عین الاسد یکی از بهترین و مجهزترین پایگاه های آمریکایی در عراق و حتی سطح منطقه است و آمریکایی ها آنچنان به این پایگاه و تجهیزات راداری و پدافندی آن اطمینان داشتند که چندین پایگاه خود را تخلیه و همراه با تمامی نیرو ها و امکانات به عین الاسد انتقال داده بودند.

حجت الاسلام مسلم رضایی ادامه داد:  باید گفت که با وجود اینکه در آماده باش صد درصد بودند اما حتی یکی از موشک های ایران را نتوانستند منهدم کنند و تمامی موشک های ایران به صورت نقطه ای دقیقا به هدف مورد نظر خورد.

وی در ادامه گفت: نکته دوم اینکه امریکاییها از دقت موشک های ایران شگفت زده شده اند و آنگونه که از تصاویر ماهواره ای و ... بدست آمده دقت این موشکها آنقدر پرقدرت بودند که ترس و وحشت را به جان آمریکائی ها انداختند.

کارشناس مسایل مذهبی و بصیرتی افزود: مهمترین نکته این است که از زمان جنگ جهانی دوم به بعد هیچ کشوری تا کنون جرات نکرده بود که یک پایگاه آمریکایی را به صورت رسمی مورد هدف قرار دهد،  اما ایران بدون هیچ ترسی اینکار را انجام داد و همین امر باعث شد که هیمنه و ابهت آمریکا در منطقه فرو بریزد و کشور های عربی اطراف فهمند که امریکا درتوان مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

ارسال نظرات