جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از ویزیت رایگان 784 بیمار در منطقه نوک آباد و زردکوه شهرستان ایرانشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۹۰۱۸
|
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
فاطمه کمیلی، جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به اعزام اکیپ‌های پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون به شهرستان ایرانشهر گفت:در این برنامه که در منطقه نوک آباد و زردکوه انجام شد ۷۸۴ نفر مورد ویزیت رایگان قرار گرفتند.

وی با اشاره به استقبال زیاد مردم برای بهره مندی از خدمات پزشکی افزود: در این طرح با اعزام تیم پزشکی چندتخصصی توسط کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان ایرانشهر ۱۸۶ بیمار ویزیت داخلی و ۱۴۸ بیمار به دکتر زنان و زایمان مراجعه کردند.

جانشین بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان در تکمیل مطلب فوق خاطر نشان کرد: ۱۶۶ نفر از بیماران توسط پزشک اطفال و ۲۸۴ نفر نیز توسط پزشک عمومی مورد ویزیت قرار گرفته و مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال داروی رایگان در بین افراد توزیع شد.

کمیلی با تاکید بر این مطلب که توجه به سلامت مردم در مناطق محروم هدف فعالان بسیج جامعه پزشکی است، خاطر نشان کرد: در این برنامه بیمارانی که نیازمند پیگیری‌های پزشکی بیشتر باشند به مراکز درمانی معرفی می‌شوند.
ارسال نظرات