خبرهای داغ:
تا کی در برابر این جماعت هفت رنگ باید سکوت کنید؟ بازیگری که از بیت المال در برنامه و سریال ۷میلیارد تومان می گیرد اما به وقت بحران همواره نقش پیاده نظام دشمن را بازی می کنند؟
کد خبر: ۹۲۰۹۰۲۴
|
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

چند سالی که از دولت آقای روحانی می گذرد و خروج انقلاب و مولفه های قدرت از ریل اصلی با شتاب هرچه تمام تر پیش می رود، در تظاهرات و هتک حرمت به سردار دلها و شعار علیه مقدسات و خط قرمز نظام سفیر انگلیس پیش تاز و فرمانده میدان می شود، هدیه تهرانی، جعفر پناهی، پرستو صالحی و چند نفر از بازیگران با دمیدن در این کوره علیه حاکمیت اقدام می کنند.


وقتی سفیر بازداشت می شود می گوید: "رفته بودم آرایشگاه یا دیگری در میان آشوبها فرماندهی می کند پس از دستگیری می گوید: رفته بودم ساندویچ بخورم!


آقایان قوه قضاییه اگر ساندویچ خور ها و مشتری آرایشگاه را نمی توانید بگیرید، ساندویچی را که می توانید پلمپ کنید!!


نویسنده تئاتر و تلویزیون که به نیروی انقلابی حمله می کند آن قدر همسر خود را کتک زده بود که دادگاه بلافاصله حکم طلاق را جاری کرد، همین الدنگ هشتک دفاع از حقوق زنان می زند و نیروهای انقلابی را بی مغز خطاب می کند، آقایان قوه قضاییه تا کی این جماعت هتاک و مفت خور باید یکه تاز و آتش بیار معرکه در آشوبها باشند؟

تا کی در برابر این جماعت هفت رنگ باید سکوت کنید؟ بازیگری که از بیت المال در برنامه و سریال ۷میلیارد تومان می گیرد اما به وقت بحران همواره نقش پیاده نظام دشمن را بازی می کنند؟

صدا و سیما هم باج می دهد، هم شغل می دهد و در نهایت بابت ساخت سریال هایش میلیاردی پول را در دهان افرادی می ریزد که هیچ اعتقادی به انقلاب ندارند، با قهر کردن و تحریم تلویزیون جشنواره فجر حاشیه سازان شرایط خاص می شوند.

تلویزیون و سینما نیاز به یک پاکسازی کامل دارد تا لیبرالها با منحرف کردن ذهن مردم خدا حافظی کنند. بازیگرانی که به برکت انقلاب صاحب ثروت و مکنت شدند حالا به نقطه ای رسیدند که در کنار دشمنان انقلاب حملات خود را علنی کردند و برای آشوب و نا امنی فراخوان می دهند.

امروز سیستان بیش از هر روز نیاز به حمایت دارد، مردمانی از تبار رستم و سهراب، مردمانی زجر کشیده در اعماق تاریخ، در نیمروز منتظر خدا ماندند و همه روشن کننده های شمع در خواب هستند. سیستان در فقر توجه دولت و دلسوزان ملکه قرار دارد. امروز سینما و تلویزیون نیاز به پالایش دارد، قوه قضاییه در باره قصور نهادهای مسئول ورود کند و برخورد اساسی نماید.

مگر می شود چند صد هزار نفر در معرض مرگ ناشی از سیل قرار بگیرند اما دریغ از یک هشتک از طرف جماعت انگلیسی!
شاید نویسنده را به تندروی متهم کنند، اگر حمایت از مستضعفان و سیل زدگان لرستان خوزستان گلستان سیستان تندرویست بسیار خرسندم اما مهم نیست که خدا و سپاه و بسیج در کنار مردم سیستان هستند بلکه مهم این است که گوشه چشمی کانادا یا انگلیس به آنها داشتند آن وقت سلبریتی ها و پیاده نظام سفیر هشتک سیستان را نجات دهید راه می انداختند که سپاه سلاحی ساخته ابرها را دستکاری می کند تا سیل همه جا را ببرد!!!!

کاش چشمان این مردمان آبی بود!!

ارسال نظرات
پر بیننده ها