با موضوع سردار دلها؛

مسابقات نقاشی کودک و نوجوان در فارسان

مسابقه نقاشی با موضوع سردار دلها ویژه کودکان و نوجوانان به همت بسیجیان بیت الزهرا شهرستان فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۹۰۵۹
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت خواهران بسیجی بیت الزهرا شهرستان فارسان مسابقات نقاشی کودک و نوجوان با موضوع سردار دلها برگزار شد و کودکان و نوجوانان با حضور در بیت الزهرا و  با نقاشی از دلاورمردی های سردار سلیمانی و سایر رزمندگان جبهه مقاومت نشان دادند که راه مقاومت و راه سردار سلیمانی همچنان ادامه خواهد یافت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب(سلام الله علیها) در خصوص این برنامه گفت: این کودکان و نوجوانان رویش های انقلاب هستند و به یاری خداوند آینده انقلاب و کشور به دست همین جوانان و نوجوانان خواهد افتاد.

 وی ادامه داد:آمریکا اصلا درک درستی از جامعه ایران ندارد و همین عدم شناخت آنها باعث شد که دست به ترور سردار حاج قاسم سلیمانی بزنند اما غافل از این که با اینکار راه سردار ادامه خواهد یافت و آزادیخوان جهان را علیه شیطان بزرگ متحد کرد .

 وی گفت: ما باید برای کودکان و نوجوانان از همین الان تبیین کنیم که چرا می گوییم مرگ بر آمریکا و این یکی از ضعف های ما در آموزش و پرورش و ادارات و نهاد های فرهنگی است که به این موضوع پرداخته نمی شود و این یکی از گلایه های رهبر معظم انقلاب نیز بوده است. در پایان این برنامه نیز با اهداء جوایزی از تعدادی از این کودکان و نوجوانان تجلیل شد.

ارسال نظرات