علیرضا اسماعیلی گفت : سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تمام ملت ایران را باهر گرایش و فرقه و حزب به هم پیوند داد و متحد کرد .
کد خبر: ۹۲۰۹۰۶۲
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ کارشناس مسائل سیاسی در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه سامان با تسلیت شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی  و شهدای حادثه دلخراش سقوط هواپیمای اوکراینی  گفت: خدا خواست حاج قاسم سلیمانی بدست آمریکای جنایتکار به شهادت برسد  و این امر موجب شدکه دنیای اسلام یکبار دیگر متحد شوند .

وی ادامه داد:شهادت حاج قاسم سلیمانی کاری کرد که همه به حمایت حشد الشعبی پرداختند و همه  گروههای مقاومت اعلام کردند کاری باانتقام سخت ایران نداریم و هر کدام جدا جدا می خواهیم از آمریکا انتقام بگیریم.

علیرضا اسماعیلی در ادامه افزود: شهادت سردار سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی خطرناک تر ازوجود خود حاج قاسم برای دشمنان است، آمریکا فکر نمی کرد که شهادت ایشان اینگونه مردم ایران و سایر کشور های منطقه را با هم متحد کند.  

وی خاطر نشان کرد: سردار قاسم سلیمانی را امروز تمامی سیاستمداران و استراتژیست‌های بزرگ دنیا می‌شناسندایشان فرمانده و رزمنده بزرگی بود که به عنوان فرمانده‌ی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه نیروهای تحت امرش، به گفته منابع غربی، تخصصی ویژه در طراحی، مدیریت و اجرای اقدامات سیاسی، امنیتی، نظامی و… در کشورهای هدف (در حیطه‌ی عمق استراتژیک) جمهوری اسلامی ایران داشت از این رو چندی پیش رسماً و علناً توسط سیاستمداران آمریکایی تهدید به ترور و حذف فیزیکی شد و این سرآغازی برای نایل شدن به مقام الای شهادت ایشان بود.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد : سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تمام ملت ایران را باهر گرایش و فرقه و حزب به هم پیوند داد و متحد کرد وحضور میلیونی و بی سابقه مردم انقلابی در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید مشت محکمی بر دهان رئیس جمهور نادان آمریکا و متحدانش شد.

اسماعیلی در پایان تأکید کرد: به برکت خدمات و خون پاک  شهید سرافراز سردار سپهبدحاج قاسم سلیمانی ، امروز کمتر کسی است که ایشان را نشناسد و نداند که نیروی قدس هم یکی از نیروهای ویژه و بسیار کارآمد سپاه پاسداران است و شنیدن اسمش تن دشمنان برون‌مرزی این آب و خاک و انقلاب اسلامی را به لرزه  می اندازد

ارسال نظرات