خبرهای داغ:
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مطالبه مردم منطقه در خصوص خروج آمریکایی‌ها از عراق ثمره خون سردار سلیمانی است.
کد خبر: ۹۲۰۹۰۶۷
|
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خوانسار- سردار باقرزاده در مراسم روز حماسه و ایثار خوانسار حضور ملت ایران را در تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی نشان از عمق بصیرت، هوشمندی و حق شناسی نسبت به جریان مقاومت عنوان کرد.

باقرزاده با اشاره به این که خوانسار و شهرهای اطراف آن خطه ای عالم پرور و مرجع خیز است اظهار کرد:  یکی از ثمرات این خصیصه پرورش شهدایی است که با جان فشانی هایی خود نسبت هایی را جا به جا کردند و باید گفت این شهدا تراز فداکاری، اخلاص، ولایت مداری، تعبد، انقلابی بودن و مجاهدت را بالاتر بردند.

وی با بیان این که  نسبت ها و تعداد شهدا و جانبازان یک جنگ در خود حقیقتی دارد گفت: در جنگ به صورت متعارف نسبت تلفات یعنی کشته شدگان و مجروحان 1 به 5 است، اما گاهی این نسبت کم می شود و این به معنای آن است که افرادی که به جنگ رفته بودند بنا داشته اند که دیگر برنگردند و این مطلب از نظر قواعد نظامی بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ضمن یادآوری رشادت های رزمندگان اسلام در عملیات های کربلای 4 و 5 عنوان کرد: ما در کربلای 4 به یک مانع برخورد کردیم و دشمن هوشیار شد و احساس کرد شکست خورده ایم، در حالی که شکست زمانی رقم می خورد که انسان میل به جنگجویی را از دست بدهد.

وی با تاکید بر خام شدن دشمن و فرصت ایجاد شده بعد از کربلای 4 تصریح کرد:  با این فرصت رزمندگان، کربلای 5 را رقم زدند و دنیایی که ما را به عدم تمکین در قوانین بین المللی متهم می کرد ، قبول کرد که بخشی از حقوق ما را در قطعنامه 598 بپذیرد.

وی اضافه کرد: اگر جانفشانی شهدا نبود نمی توانستیم این بخش از حقوق خود را در عرصه بین المللی به دست آوریم و دنیا پس از آن پذیرفت که صدام متجاوز است و درسی که از کربلای4 و 5 گرفته شد این است که به مجرد برخورد با یک مانع نباید میل به استقامت و جنگجویی در برابر دشمن را از دست داد.

سردار باقرزاده با اشاره به حوادث تلخ و شیرین روزهای پرالتهاب گذشته، انتقام مقتدرانه فرزندان این ملت از دشمن را تحقق بخشی از وعده داده شده به ملت و خانواده های شهدا دانست و افزود: به طور قطع ما در مسیر انقلاب صحنه های مهم تری در پیش داریم و خط ما با جبهه کفر حساس شده است.

وی خاطر نشان کرد: این مسئله را باید به کودن های سیاسی گفت که می گویند دشمن توهم است در حالی که این همه جنایت، تحریم های ظالمانه، کشتارهای بی رحمانه، شانتاژهای بی انصافانه در عرصه های رسانه ای و تبلیغات و وارونه جلوه دادن وقایع را دشمن در دستور کار خود دارد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: دشمنان ما بنا داشتند با حرکت سخیف خود وحدت و اقتدار ملت را درهم بشکنند در حالی که ملت همین هایی بودند که زیر تابوت شهدا آمدند و عمق بصیرت، هوشمندی و حق شناسی خود را نسبت جریان مقاومت نشان دادند.

وی با اشاره به خاطره شهید ابومهدی مهندس و خدمات این شهید افزود: دشمنان ما در مقاطع مختلف زورآزمایی خود را کرده اند، اما اکنون خط تشکیل شده و صفوف ملت در هم فشرده و در هم تنیده می باشد و میل به جنگیدن را از دست نداده است. مطالبه مردم منطقه در خصوص خروج آمریکایی‌ها از عراق ثمره خون سردار سلیمانی است.

سردار باقرزاده ضمن ابراز تأسف از حادثه هواپیما و حادثه کرمان عنوان کرد: دشمنان ما می خواهند اقتدار، انسجام، وحدت، هوشیاری و هوشمندی مردم را نادیده بگیرند و لگدمال کنند اما ملت ایران تراز انقلاب اسلامی را بالا برد و آزمون های سخت را یکی پس از دیگری سپری کرد و اکنون ملت ایران و مردم منطقه می گویند آمریکایی ها باید پای خود را از منطقه جمع کند.

وی با بیان بالا بردن تراز شهادت توسط شهدایی هم چون شهید حججی و سردار سلیمانی و یاران شهید او این امور را جزء آزمون های الهی دانست و ادامه داد: مشیت خداوند بر این بود که قاسم سلیمانی در این مقطع و در آستانه گام دوم انقلاب به شهادت برسد چرا که طرح کلی پروردگار و قضای الهی به معنای آن است که خداوند برای اداره عالم برنامه ای دارد و همه این امور برای آن است که جامعه مومن و متدین ایران اسلامی ورزیده شود.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر معیارهای انتخاب صحیح تصریح کرد: راه نجات ملت ایجاد مجلس انقلابی و جهادی، مخلص، ولایی  و تشکیل مجلسی در تراز مقاومت اسلامی است.

وی با بیان این که نقشه راه را امام برای جامعه مشخص می کند ولایت فقیه را یک امر عقلانی عنوان کرد و افزود: عقل می گوید باید در رأس حکومت اسلامی ولی فقیه باشد و هرکسی را نمی توان در رأس حکومت اسلامی قرار داد، اما برخی این مسئله را درک نمی کنند و البته صف این افراد از ملت جدا است.

ارسال نظرات