مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید باکری کرج گفت:وظیفه بسیج سازندگی پای‌کار آوردن ظرفیت های مردمی برای کمک به انقلاب است و با توجه به شناسایی مناطق محروم و طرح کرامت و نیاز سنجی از این مناطق در بحث درمان توسط تیم شناسایی یک تیم کامل و مجرب از بهترین پزشکان استان البرز اقدام به انجام ویزیت رایگان برغان کرج نمودند.
کد خبر: ۹۲۰۹۰۷۹
|
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حمید پناهیان مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید باکری کرج گفت:وظیفه بسیج سازندگی پای‌کار آوردن ظرفیت های مردمی برای کمک به انقلاب است و با توجه به شناسایی مناطق محروم و طرح کرامت و نیاز سنجی از این مناطق در بحث درمان توسط تیم شناسایی یک تیم کامل و مجرب از بهترین پزشکان استان البرز اقدام به انجام ویزیت رایگان و خدمات پزشکی رایگان در منطقه خیابان برغان کرج شدند.

وی گفت: این پزشکان انقلابی و جهاد گر شامل:پزشک عمومی، متخصص ارتوپدی، متخصص زنان و مامایی،متخصص فیزیوتراپ،متخصص دندانساز و پرتزهای دهانی،جراح عمومی، به همراه سنجش تراکم استخوان و تکنسین اسکن کف پا و تست قند و فشار خون بودند که اقدام به برگزاری ویزیت رایگان پزشکی و ارائه خدمات پزشکی رایگان در این منطقه نمودند.

مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید باکر کرج افزود: در طی امروز توانستیم در مجموعه تمامی پزشکان ۵۰۰ نفر را به طور رایگان در این منطقه ویزیت کنیم و به تعدادی از این عزیزان با هماهنگی های انجام شده خدماتی از جمله داروی رایگان و کفی طبی رایگان و...نیز بدهیم.

حمید پناهیان بیان کرد:مجموعه ما به‌عنوان سرباز نظام است. هیچ ادعایی هم نداریم اما همه پزشکانی که در گروه جهادی انصارالمهدی(عج)کار می کنند عاشق نوکری مردم هستند. شاید باورش برای مردم سخت باشد گروه‌ جهادی ما از خودشان پول می‌آورند یعنی پزشک عاشق که می‌خواهد مشکلات مردم را در زمینه بهداشت و سلامت حل کند عضو گروه جهادی میشود در برخی موارد از خودشان و خیرین پول می آورند و کار را جلو میبرند.

وی گفت : محرومیت زدایی یک رکن اساسی در سازمان بسیج سازندگی است کار ما در نقاط محروم و جاهایی که شاید بخش خصوصی هم انتفاعی نداشته باشد که در آن ورود کنند صورت می‌پذیرد.

حمید پناهیان مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری افزود: یکی از اهدافی که حضرت آقا در حوزه بسیج سازندگی طراحی کردند این است نیروهای جوان در جریان این خدمت‌رسانی ساخته شوند. یک گروه جهادی ما که در منطقه‌ای کار می‌کند دیگر ازآنجا منفک نمی‌گردد، می آید و دنبال منابعی می‌گردد و حتی از پس‌انداز خودش هزینه می‌کند تا بتواند خدمتی به مردم آن منطقه ارائه دهد. ساخته‌شدن جوانان برای ادامه این نگاه انقلابی از اهداف اصلی بسیج سازندگی است.

حمید پناهیان در پایان تصریح کرد: انشالله با هماهنگی های از پیش انجام شده به مدت یک ماه در مناطق محروم و طرح کرامت استان البرز با استقرار یونیت دندانپزشکی با حضور پزشکان جهاد گر بسیجی و انقلابی، مجرب استان البرز به سلامت و بهداشت دهان و دندان این عزیزان نیز رسیدگی خواهد شد و خدماتی از جمله عصب کشی، کشیدن، روکش، پرکردن، جرمگیری و ... نیز انجام خواهد شد.

در ضمن از فرمانده محترم حوزه ۱۱۱ شهید حسن مدرس ناحیه امام حسین(ع) تقدیر و تشکر میکنم که اول با حمایت مالی و در مرحله بعد فضای مسجد و محل را برای اجرای این برنامه در اختیار ما قرار داد تا ما بتوانیم به مردم خدمت صادقانه کنیم.

ارسال نظرات