فرمانده ناحیه مقاومت فارسان:

پاسداران فدایی مردم هستند

فرمانده ناحیه مقاومت فارسان گفت: پاسداران پیشمرگ و فدایی مردم ولایتمدار و بصیر ایران و اسلام ناب هستند و هرجا نیاز به خدمت و فداکاری بوده در خط مقدم قرار داشته و دارند.
کد خبر: ۹۲۰۹۰۸۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛  نشست بصیرتی  در واحد دخترانه بهشت آیین شهرستان فارسان برگزار شد.

در این برنامه فرمانده سپاه ناحیه فارسان با حضور در جمع دانش آموزان بسیجی مدرسه بهشت آیین با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها ، همراهان شهیدش و شهدای سقوط هواپیما گفت: سردار سلیمانی نماد اقتدار و مقاومت ایران بود و با شهادت سید الشهدای مقاومت ،  تمام ملت ایران و دلاوران جبهه مقاومت به سوگ نشستند.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی گفت: سردار سلیمانی نماد اقتدار جبهه مقاومت بود و این نهایت کینه و دشمنی بود که تروریست های آمریکایی اینگونه ناجوانمردانه ایشان را به شهادت رساندند اما باید بدانند که سپاه و جبهه مقاومت  در همان مسیر قبل حرکت خواهد کرد و به مسیر خود ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی پرچم دار جبهه مقاومت بود و اگر این سردار رشید نبود داعش حالا حالاها دست از سر مردم مسلمان و سایر مذاهب  برنمی داشت و به جرات می گوییم امنیت ایران عزیز ما نیز به مخاطره می افتاد.

فرمانده سپاه فارسان گفت: اگر سردار سلیمانی ها نبودند هیچگاه سایه جنگ از سر کشور برداشته نمی شد و به حق این سردار سلیمانی و سپاه قدس بود که کشور را از گرداب جنگ بیرون کشید نه برجام و باج دادن به غربی ها و آمریکایی ها.

 وی به فداکاری رزمندگان اسلام در چهار دهه گذشته اشاره کرد و گفت:  پاسداران  پیشمرگ و فدایی  مردم ولایتمدار و بصیر  ایران و اسلام ناب هستند و هرجا نیاز به خدمت و فدا کاری بوده در خط مقدم قرار داشته و دارند. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار