خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوزستان با بیان اینکه حضور میلیونی مردم اهواز و استان خوزستان در تشییع شهید سردار سلیمانی، بی‌نظیر بود، گفت: دشمنان از این سیل خروشان جمعیت ناراحت و برافروخته شدند، اما ما روز به روز محکم‌تر و استوارتر در کنار دولت و مردم، زیر پرچم ولایت ایستاده‌ایم و از آرمان‌ خود عقب‌نشینی نمی‌کنیم.
کد خبر: ۹۲۰۹۰۸۴
|
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷

به گزارش بسیج از خوزستان، پس از اعمال تحریم علیه سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان از سوی آمریکا، استاندار و معاونان استانداری و مدیرکل صداوسیمای استان با وی دیدار کردند.

سردار شاهوارپور در حاشیه این دیدار در مورد اقدام آمریکا، اظهار کرد: آمریکا چهل سال است از این غلط‌ها می‌کند و روز به روز ملت ما مقاوم‌تر و محکم‌تر، نیروهای مسلح ما مقتدرتر و باعزت‌تر و رهبری ما همچنان محکم و استوار پاسخ‌های دندان‌شکن به آمریکا می‌دهند و دولت ما همچنان محکم در مقابل اقدامات دشمن ایستاده است.

وی ادامه داد: این اقدامات آمریکایی‌ها، نشان از ضعف و استیصال است. آنها به حرفهای دروغ بعضی از گروهک‌های فریب‌خورده و مزدور که مزدبگیرشان هستند، گوش می‌دهند.

شاهوارپور گفت: حضور میلیونی مردم اهواز و استان خوزستان در تشییع شهید سردار سلیمانی واقعاً بی‌نظیر بود و مسیری برای حضور سیل جمعیت در کل کشور و همه شهرهای مقصد تشییع را باز کرد؛ اینها از این سیل خروشان جمعیت ناراحت و برافروخته شدند چون توقع داشتند بعد از قضیه لبنان و عراق، جریان اغتشاشات و ناامنی‌ها به داخل کشور با محوریت خوزستان کشیده شود.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان افزود: اینها امید واهی داشتند اما دیدند که مردم خوزستان یک‌دل و یک‌زبان به همراه مسئولان، نیروهای مسلح و روحانیت آمدند و مانور عظیمی در تشییع شهدای حادثه تروریستی که رئیس جمهور آمریکا گستاخانه مسئولیت این جنایت را بر عهده گرفت، به نمایش گذاشتند.

وی بیان کرد: ما روز به روز محکم‌تر و استوارتر در کنار دولت و مردم، زیر پرچم ولایت ایستاده‌ایم و قدمی از آرمان‌های خود عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها