حجت الاسلام حسینی دیباجی گفت: باید از ظرفیت رسانه در تبیین دستاورد‌های انقلاب و نظام در بخش‌های مختلف حداکثر استفاده را کنیم
کد خبر: ۹۲۰۹۰۹۲
|
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، حجت الاسلام سیدمحسن حسینی دیباجی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در نشست بصیرتی در جمع پاسداران و سپاه ناحیه سرخه اظهار داشت: تخلق به اخلاق دینی و اسلامی و رعایت باید‌ها و نباید‌های دینی از مهمترین موضوعات مورد تأکید در تربیت پاسداران و تعالی و تقویت شایستگی پاسداری در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه یک پاسدار واقعی باید با رعایت اخلاق اسلامی الگویی تمام عیار برای دیگر پاسداران، بسیجیان و آحاد مردم باشد، افزود: در دین مبین اسلام زندگی و سبک و سیاق، منش و رفتار پیامبر گرامی اسلام (ص) و امامان معصوم (ع) و بزرگان دین باید به مردم شناسانده شود و سبک زندگی اسلامی باید در جامعه ترویج شود.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به آیین تشییع سردار قاسم سلیمانی در نجف، کربلا، کاظمین، مشهد، تهران، قم، کرمان گفت: مردم با حضور میلیونی خود در این مراسم اوج ارادت خود را به انقلاب و نظام و ولایت بار دیگر نشان دادند و سیلی محکمی بر دهان یاوه گویان زدند. ابهت پوشالی استکبار جهانی در رأس آن آمریکا و اسرائیل با این حضور میلیونی ملت ایران در تشییع پیکر پاک سردار رشید ایران و جهان اسلام قاسم سلیمانی بار دیگر درهم شکستن شد.
وی بر استفاده از ظرفیت رسانه در تبیین دستاورد‌های انقلاب و نظام در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف تأکید کرد و گفت: اگر آمریکا در دنیا اسمش به عنوان ابرقدرت بر سر زبان‌ها افتاده است به دلیل استفاده آن‌ها از ظرفیت رسانه است و باید گفت: آنطور که باید و شاید از قدرت رسانه در کشور استفاده نشده است. جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب اسلامی دستاورد‌ها و موفقیت‌های بزرگی در حوزه نظامی، دفاعی، علمی و ... به دست آورده است و امروز از این حیث حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و به عنوان یک قدرت بزرگ و بی نظیر در دنیا است.
حجت الاسلام حسینی دیباجی اذعان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری باید مولفه‌های همچون بصیرت افزایی، دشمن شناسی، ولایت مداری و استکبارستیزی با وحدت و انسجام ملی تقویت یابد تا در جنگ نرم همچون جنگ سخت پیروز میدان نبرد با دشمنان انقلاب و نظام باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها