خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان غربی در گفتگو با «بسیج»:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به معنای واقعی کلمه تربیت یافته مکتب حضرت امام بود.
کد خبر: ۹۲۰۹۱۵۲
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶

 سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، با عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، اظهار داشت: مردم استان آذربایجان غربی آزمون های سخت و مختلفی را در طول این چهل سال سپری کرده اند اما همیشه پای کار و ولایت مدار پشت نظام بوده اند و یقینن رهرو راه سردار سلیمانی نیز خواهند بود.

وی با بیان اینکه ولایت مداری، مردم داری و حمایت از مظلومان از بارزترین شاخصه های شخصیتی سردار سلیمانی بود، افزود: همین ویژگی ها او را به این جایگاه رساند و در قلب مردم جا کرد که چنین تشییع باشکوهی برایش انجام دادند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به دلاوری های سپهبد شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس و همچنین مبارزه با داعش نیز اشاره کرد و اظهار داشت: همان طوری که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند سردار سلیمانی و همرزمانش تربیت یافته مکتب حضرت امام (ره)بودند و مزد جهادشان نیز شهادت بود.

شهسواری گفت: اما آمریکایی ها که با ترور سپهبد سلیمانی کینه و دشمنی خود با انقلاب اسلامی بار دیگر نشان دادند یقین بدانند که اگر سلیمانی آینه اقتدار نظام بود و این آینه شکست، اما به هزاران سلیمانی تبدیل شد که تیزتر و برنده تر در برابر دشمنان خواهند ایستاد.

وی در بخش دیگر سخنان خود با تسلیت به مناسبت سانحه دلخراش سقوط هواپیمای مسافربری و شهادت جمعی از هموطنان نیز اظهار داشت: سپاه و بسیج حاضر هستند در پیشگاه دین و ملت ذبح شوند اما غم و اندوه در چهره مردم ننشیند، جا دارد بار دیگر این ضایعه را به خانواده های داغدار و صبور که پای انقلاب و نظام ایستاده اند تسلیت عرض نمایم.

انتهای پیام

ارسال نظرات