فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت:حمله موشکی سپاه دفاع مشروع از کشور کاملاً شرعی، قانونی و حق مسلم مردم ایران بوده و دشمنان در صورتیکه دست از پا خطا کنند، با پاسخ‌های کوبنده‌تر و تمام‌کننده مواجه خواهند شد.
کد خبر: ۹۲۰۹۱۶۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در یادواره سید الشهداء مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای بمباران ۲۸ دی ماه ۱۳۶۵ که در سنندج برگزار شد اظهار داشت: حضور شما نشانه‌ای از تجدید پیمان با عزیزانی است که در آن روز بی گناه جانشان را از دست دادند و به مقام شهادت نائل آمدند.

سردار حسینی عنوان کرد: ۲۸ دی سال ۱۳۶۵ در تاریخ زرین مردمان مسلمان، شجاع و با غیرت و دلیر این استان به عنوان روز یوم الله ثبت و ضبط شده است. چرا که این استان در ایستادگی در جنگ نابرابر با دشمن بعثی با تقدیم جان عزیزانشان به مقابله برخواستند.

وی گفت: مردم با پشت سر گذاشتن روز‌های سختی که گذشت نشان دادند که همیشه و در همه جا پشت نظام خواهند بود.



فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: ما با همه وجود جنگ تحمیلی را تجربه کردیم و در مقابل هر گونه حملات وحشیانه دشمن ایستادگی کردیم چرا که دشمن با پشتیبانی همان‌هایی که امروز در صدد براندازی این نظام هستند با ما وارد جنگ هشت ساله شدند.



از شجاعترین فرزندان درس آموخته عصر عاشورای کربلای حسینی که عامل اتحاد، یکپارچگی، وحدت مسامانان در برابر تجاوز دشمن بود و روز دیگر در تاریخ زرین کشورمان روزی بود که با حمله قهرمانانه نیرو‌های مسلح به پایگاه عین الاسد پوزه آمریکای جنایت کار را به خاک مالیدیم و یک بار دیگر فکر هرگونه دست درازی به این کشور را کوتاه کردیم.



وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خطبه‌های دیروز نماز جمعه افزود: چند روز گذشته جزو ایام الله تاریخ این انقلاب است چرا که حضورآگاهانه و به موقع ده میلیون ایرانی در شهر‌های مختلف کشور در تشییع یکی از شجاعترین فرزندان درس آموخته عصر عاشورای کربلای حسینی که عامل اتحاد، یکپارچگی، وحدت مسامانان در برابر تجاوز دشمن بود و روز دیگر در تاریخ  زرین کشورمان روزی بود که با حمله قهرمانانه نیروهای مسلح به پایگاه عین الاسد پوزه آمریکای جنایت کار را به خاک مالیدیم و یک بار دیگر فکر هرگونه دست درازی به این کشور را کوتاه کردیم.



فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: آمریکاهی‌ها و تمام دشمنان در سدد فروپاشی این انقلاب هستنند، اما نصرت خداوند از آن ما خواهد بود.



سردار حسینی افزود: دفاع ما از کشور دفاع مشروع و پاسخ ما پاسخی کاملا شرعی قانونی و حق مسلم مردم و کشور ما بود چرا که ما با این کار جوابی دندان شکن و سخت به دشمن دادیم.


وی گفت: ما با یاداوری و گرامیداشت تمام شهدایی که در راه انقلاب جان خود را نثار کردند یاد آن‌ها را زنده نگه میداریم و آن‌ها را الگو‌های تجسم عینی و چراغ راه هدایت خود می‌پنداریم.



فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بیان کرد: موفقیت درعملیات کربلای ۵ دشمن را بر نتافت و همین امر باعث شد که در چنین روزی به هوای انتقام شهر سنندج را بمباران کند و باعث به شهادت رسیدن ۲۲۰ نفر ازهموطنان ما در این استان شود.
 
انتهای پیام/7727



سردارحسینی گفت: مادامی که ملت بزرگ و رهبری بزرگ مانند ایران وجود داشته باشد قطعا دشمن در برابر آن‌ها خوار و زبون است و پیروزی از آن ما است.



فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد: تمام قدرت‌های دنیا در یک طرف و قدرت معنوی ملت ایران هر چند در تحریم و فشار اقتصادی دشمن باشند از طرف دیگر، پیروز میدان خواهیم بود و گواه گفته ما ۱۷ هزار شهیدی است که در راه این انقلاب نثار کردیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات