خبرهای داغ:
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه چایپاره:

مردم‌داری ویژگی بارز سردار سلیمانی بود

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه چایپاره گفت: مردم‌داری و اخلاص دو ویژگی بارز سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.
کد خبر: ۹۲۰۹۱۷۰
|
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از چایپاره، مراسم گرامیداشت شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در مسجد جامع چایپاره با حضور چشمگیر مردم از همه اقشار برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج چایپاره ضمن برشمردن شاخصه های سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به ویژگی ‌های برجسته آن شهید پرافتخار اسلام و مدافع حرم اشاره کرد و اظهار داشت: اخلاص، ولایتمداری محض و مردم‌داری از ویژگی های ممتاز و برجسته آن شهید والامقام می باشد.

حجت الاسلام قنبری افزود: در حیات سردار سلیمانی برکات زیادی بود که جبهه مقاومت به آن واقف هستند که چه خدمات برجسته و شایانی برای حفظ آرامش و امنیت در منطقه ارائه کرده اند ولی شهادت این سردار دل‌ها باعث شد تا وحدت جهان اسلام بیشتر شده و همه دنیا به حقانیت جبهه مقاومت اعتراف کنند.

وی تصریح کرد: آفرین بر این ملت غیور و همیشه در صحنه که چه وداع باشکوهی را در تاریخ رقم زدند و این مسئولیت دست اندرکاران را در مقابل این ملت شریف و نجیب دوچندان می کند تا در خدمت رسانی و کاستن از مشکلات اقتصادی مردم تلاش مضاعفی کنند و این روحیه استکبار ستیزی را در همه سطوح تقویت کنند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار