فرمانده سپاه بردسکن بیان کرد: حضور گسترده مردم در همه صحنه‌ها مشت محکمی بر دهان امریکا و ایادی اوست.
کد خبر: ۹۲۰۹۱۸۷
|
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
سرهنگ علیرضا جنیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ در حاشیه راهپیمایی حمایت از اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی در برابر امریکا گفت: تشییع جنازه باشکوه سردار حاج قاسم سلیمانی این پیام را به دشمنان و مسئولان داد که در برابر دشمنان مقاومت و ایستادگی می‌کنند و هیچگاه مذاکره با امریکا و ایادی او را نمی‌پذیرند.
 
وی افزود: تقویت بنیه نظامی واقعیتی انکار ناپذیر است و در پی شهادت سردار رشید اسلام سلیمانی توانست سپاه با زدن به یکی از بزرگ‌ترین مقر امریکا اقتدار خود را به نمایش بگذارد.
 
وی با اشاره به سقوط هواپیمای مسافربری ناشی از خطای انسانی گفت: مردم باید به هوش باشند و با بصیرت خود نگذارند نفوذی‌ها رسوخ پیدا کنند چرا که دشمنان درصدد این هستند که از راه نفوذ به نظام ضربه وارد کنند همانطور که سفیر انگلستان این کار را انجام داد که با تیزبینی نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی دستگیر شد.
 
فرمانده سپاه بردسکن با بیان اینکه حضور گسترده مردم در همه صحنه‌ها مشت محکمی بردهان امریکا و ایادی او است گفت: حضور در صحنه مردم در همه عرصه‌ها روحیه دشمن را تضعیف و او را وادار به عقب نشینی کرده است.
 
وی از حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی حمایت از اقتدار و صلابت نظام و مراسم با شکوه یاد و خاطره سردار سلیمانی نیز در این شهرستان تقدیر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها