مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی خبر داد:

افزایش ۳۰ درصدی کمک‌های مردمی به مددجویان تحت حمایت

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی گفت: با مشارکت‌های مردمی از ابتدای سال تا پایان آذرماه بیش از ۸۰ میلیارد تومان وجوهات مردمی در این نهاد جذب شده است.
کد خبر: ۹۲۰۹۱۹۹
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ قنبر موسی نژاد ، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی درجمع خبرنگاران با بیان اینکه کمک‌های مردمی یاریگر کمیته امداد در کمک به اقشار کم بضاعت است، گفت: با مشارکت‌های مردمی از ابتدای سال تا پایان آذرماه بیش از ۸۰ میلیارد تومان وجوهات مردمی در این نهاد جذب شده است.

وی کمیته امداد را امین مردم دانست و افزود: کمک‌های مردمی در اسرع وقت بین محرومان ، مددجویان بیمار، فاقد مسکن و دانش آموزان و دانشجویان نیازمند هزینه می شود.

وی با اشاره به وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان اظهارکرد: حدود ۱۱ شهرستان استان سیستان و بلوچستان درگیر سیل هستند و جمع زیادی از هموطنان ما دچار مشکل شدند که  جا دارد که مردم نوع دوست استان به یاری هموطنان بشتابند.

موسی ادامه داد: شماره حساب ۰۱۱۱۴۷۰۰۷۰۰۰۵ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی(ره) ، شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۰۸۸ و کد دستوری#۱ *۸۸۷۷*آماده دریافت کمک های نقدی مردم نوع دوست استان مرکزی برای سیل زدگان است.

وی افزود: تعداد ۸۰ پایگاه های کمیته امداد و مرکز نیکوکاری در سطح استان هم آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی هموطنان است.

مدیر کل کمیته امداد استان در پایان گفت : مواد غذایی ، پوشاک، آب آشامیدنی و وسایل بهداشتی از اولویت‌های کمک های مردمی به هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار