خبرهای داغ:
جلالی گفت:پنج میلیارد تومان برای احداث زیرساخت در این آرامستان صرف شده است و تا دو ماه دفن در آرامستان جدید قم رایگان خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۰۹۲۱۰
|
۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، عبدالله جلالی رئیس شورای اسلامی شهر قم پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری با اشاره به توسعه فضای سبز قم گفت: توسعه فضای سبز شهر عمده اش در ضلع جنوبی قم است و اقدامات گسترده‌ای در این زمینه در حال صورت گرفتن است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: چند سال پیش، شورای برنامه ریزی و توسعه استان مصوب کرد که آرامستانی در جنوب شهر قم احداث شود و تمام زیرساخت‌ها برای این کار آماده شد، احداث این آرامستان مطالبه مردم پردیسان و منطقه چهار بود و پیگیری‌هایی با دادستانی و سازمان بازرسی برای بهره برداری از این آرامستان داشتیم و مصوبه شورای اسلامی شهر قم، شروع دفن در آرامستان جدید شهر است.

جلالی ادامه داد: شهرداری قم موظف به خریداری پساب فاضلاب از تصفیه خانه در بالادست شهر برای فضای سبز است، پساب خروجی از تصفیه خانه از استاندارد‌های لازم برخوردار است و خریداری این پساب برای فضای سبز می‌تواند که به نفع شهر قم باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم بهره برداری از آرامستان جدید شهر قم را برای مدیریت حمل و نقل در این شهر ضروری دانست و تصریح کرد: پنج میلیارد تومان برای احداث زیرساخت، جدول، فضای سبز و ساختمان در این آرامستان صرف شده است و آرامستان پاسخگوی نیاز مردم مناطق پیرامون خود است و تا دو ماه دفن در آرامستان جدید شهر قم رایگان خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها