پنجمین یادواره شهیدان مرز مقاومت و بزرگداشت شهید حاج محمد علی الله دادی و شهدای دیماه در مسجد قمر بنی هاشم پاریز سیرجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۹۲۴۵
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ پنجمین یادواره شهیدان مرز مقاومت و بزرگداشت شهید حاج محمد علی الله دادی و شهدای دیماه در مسجد قمر بنی هاشم پاریز سیرجان برگزار شد.

سردار علی بلالی مشاور عالی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در ادامه این مراسم اظهار داشت: با حمله ما به پایگاه‌های آمریکا در عراق که قدری انتقام پس از شهادت شهید سلیمانی بود، دشمن گفته بود ۵۲ نقطه را می‌زنم اما خیلی واسطه‌ها فرستادند که ما انتقام نگیریم و همه با اقتدار آماده دفاع از میهن بودیم و دیدیم این مستکبر زورگو از حمله‌های موشکی ما وحشت داشت.

مشاور عالی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران ادامه داد: شهید سپهبد سلیمانی بیش از دو دهه فرمانده نیروی قدس سپاه بود؛ کسی بود که در دل‌ها نفوذ می‌کرد، مردی باتدبیر با دیدگاه جهانی و راهبردی و توان عملیاتی بالا، در دیدگاه تاکتیکی صاحب‌نظر بود و به نظر دیگران احترام می‌گذاشت و از آن استفاده می‌کرد.

وی بیان داشت: ابهتی که خدا از حاج قاسم در دل دشمن انداخته بود، آنها را چنان وحشت‌زده کرده بود که جرات روبه‌رو شدن با او را نداشتند و دیدیم در نهایت با چه حیله شیطانی و بی‌رحمانه و ناجوانمردانه این فرمانده دلاور را به شهادت رساندند.

سردار بلالی ابراز داشت: شهید الله‌دادی ادامه راه شهدا را با شتاب طی کرد و از همرزمان شهید قاسم سلیمانی بود و سپهبد حاج قاسم هم شخصی بود که با درایت و مدیریت همزمان نیروهای دیگر کشورهای اسلامی را در جنگ ضد دشمن وارد و حدود شرعی را هم رعایت می‌کرد و از سویی با رزمندگان چنان انس داشت که همه او را عزیز می‌داشتند و در رکابش خالصانه می‌جنگیدند.

وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی در اوج اختیاری که از مقام معظم رهبری داشت، در اطاعت از آقا بسیار معتقد و وفادار بود و هرچه می‌گفتند، اطاعت می‌کرد که چنین فردی لیاقتش شهادت بود.

بلالی عنوان داشت: ما در برابر دشمن مستکبر بسیار قوی هستیم و در انتقام اخیر حمله به پایگاه‌های آمریکا در عراق اراده بر دشمن تحمیل شد و به دنیا ثابت شد قادر هستیم انتقام بگیریم.

مشاور عالی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران بیان کرد: خارج‌شدن آمریکایی‌ها گام‌های بعدی محور مقاومت در منطقه است و این مقاومت در گام بعدی خود، زدن تروریست‌های آمریکایی و اخراج از منطقه است و با شهادت سپهبد شهید حاج قاسم گام دوم شروع شده و باید آمریکا از منطقه خارج شود.

مشاور عالی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در پایان گفت: ما در توان موشکی و نظامی خود هیچ کم نداریم و هر مقدار نیاز باشد از توان خود و موشک استفاده می‌کنیم و به اندازه‌ای که فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری فرمان دهند، می‌زنیم.

ارسال نظرات