فرمانده سپاه کلان شهر تبریز بسیج را الگوی جهانی خواند و گفت: بسیج به عنوان الگوی جهانی در حال گسترش در سرتاسر جهان در مقابله با استکبار جهانی است.
کد خبر: ۹۲۰۹۲۸۳
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عبداله شادی در نشست هم اندیشی با فرماندهان حوزه های تابعه سپاه کلان شهر تبریز با اشاره به شهادت سردار سلیمانی، وی را نماد مقاومت خواند و افزود: ایشان در دوران دفاع مقدس و پس از آن همواره در راه خدمت به مردم و دفاع از حریم ولایت با رشادت هایب ی نظیر خود تا آخرین قطره  خون در مقابل استکبار جهانی ایستاد.

وی بسج را الگوی جهانی عنوان و بیان کرد: بسیج به عنوان الگوی جهانی در حال گسترشدر سرتاسر جهان در مقابله با استکبار جهانی است.

شادی مهم ترین وظیفه پایگاه ها و حوزه های مقاومت را در مقطع کنونی حفظ و حراست، تعمیق و توسعه دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح آحاد جامعه دانست و خاطرنشان کرد: امروزه این مسئولیت خطیر و بزرگ یک وظیفه الهی  است که باید به نحو احسن و با تمام توان اجرا شود.

فرمانده سپاه کلان شهر تبریز در ادامه بسیج و پایگاهای مقاومت را از استراتژیکی ترین مکان های مبارزه با جنگ نرم و سخت دشمنان  و مبارزه با استکبار جهانی نام برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها