حاجی صادقی:

شهادت سردار سلیمانی ماندگاری خط او را تضمین کرد

نماینده ولی فقیه در سپاه بیان کرد: سردار سلیمانی در کل جهان تاثیرگذار بود و شهادتش عامل جاودانگی اقدام او و ماندگاری خطش را تضمین کرد.
کد خبر: ۹۲۰۹۲۹۳
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی در مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش و شهدای سانحه هواپیمایی در رواق کوثر حرم مطهر رضوی در جمع فرماندهان و مسئولین سپاه استان اظهار کرد: از زمان شهادت شهید مطالب زیادی شنیده ایم شهادت حاج قاسم از سه زوایه مورد بحث است شهادت برای خود او  براورده شدن حاجاتش بود و به تعبیر رهبری شهادتش باعث آسمانی شدن سردار شد.

وی افزود: شهادت سردار سلیمانی به مکتب، جبهه و هدف او سرعت داد. حاج قاسم در کل جهان تاثیرگذار بود و شهادتش عامل جاودانگی اقدام شد و ماندگاری خط او را تضمین کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی گفت: اگر با شهادت طهرانی مقدم ساخت موشک متوقف شد با شهادت سرار سلیمانی راه او نیز متوقف می شود. شاهد هستید با شهادت طهرانی مقدم حرکت موشکی ما سرعت داده شد. طهرانی مقدم با خونش تکثیر شد. حاج قاسم هم سرعتی به جبهه مقاومت داد که لرزه به جان دشمن انداخت.

وی ابراز کرد: حاج قاسم هم تکثیر شد و هم جبهه مقاومت را قدرت بخشید و دشمن خواب راحت خود را از دست داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه بعد الگویی حاج قاسم را ویژگی دیگر ایشان عنوان کرد و گفت: حاج قاسم برای جوانان الگو بود. او ویژگی هایی داشت که او را الگو کرد. اول اینکه او سرباز ولایت بود؛ هم در درک درست از مواضع رهبری داشت و هم مطیع محض رهبری بود. او متعقد بود نسبت به ولایت باید متعبد باشیم.

وی گفت: سردار سلیمانی از ما می خواهد قدردان نعمت رهبری باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی دومین ویژگی خط دهنده حاج قاسم را جامعیت ایشان عنوان کرد و گفت: او می دانست در فرهنگ دینی نباید تک بعدی بود. او نمونه بارز "اشدا علی الکفار بود و رحماء بینهم" بود و هیچ وقت سیاستش مانع اخلاقش نبود.

وی بیان کرد: منطق، عقلانیت و قدرت ویژگی دیگر سردار سلیمانی بود. سخت ترین منطق ها در برابر منطق سردار شهید کم می اوردند. پوتین رئیس جمهور روسیه در برابر استدلال حاج قاسم تسلیم می شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: روحیه جهادی و شجاعت ویژگی دیگر وی بود. او نسبت به حق صراحت و قاطعیت و شجاعت داشت.

وی ابراز کرد: او آمر به معروف و ناهی از منکر بود. اخلاص حاج قاسم ویژگی خاصش بود و آنچه او را محبوب کرد اخلاص او بود.

حاجی صادقی خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی متعلق به جهان اسلام بود. او جواب کسانی که شعار نه غزه نه لبنان را سر دادند را داد. توانمندی او در مدیریت ویژگی دیگر شهید سلیمانی بود.

وی ساده زیستی شهید را ویژگی دیگر ایشان دانست و افزود: سردار وابسته دنیا نبود. تکلیف گرایی نیز ویژگی دیگر ایشان بود و مصداق ایات فراوانی از قرآن بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار