رئیس جمهور با تاکید مقام معظم رهبری و اختصاص ۳۰۰میلیون یورو به تکمیل راه آهن زاهدان - چابهار، شاهد تحولی بزرگ در این منطقه خواهیم بود.
کد خبر: ۹۲۰۹۳۰۷
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
رئیس جمهور در جریان بازدید از مناطق سیل زده جنوب استان در جمع مردم روستای سیل‌زده کلانی (kolani) بخش دشتیاری چابهار گفت: در کنار مردم تا رفع کامل مشکلات هستیم.

روحانی بر خدمات دهی مطلوب به مصدومان و آسیب دیدگان ناشی از سیلاب، بازسازی پلها، جاده‌ها و خانه‌های تخریب شده تاکید کرد و افزود: روند طرح تکمیل طرح‌های توسعه سیستان و بلوچستان هر چه سریعتر انجام شود.

وی با بیان اینکه باران، رحمت الهی و نعمت بزرگی است، از پیش بینی هواشناسی هم تشکر کرد و گفت: با این هشدار‌هایی که قبل از بارندگی داده شده بود، خسارت جانی در این سیلاب‌ها نداشتیم و خسارت‌های مالی قابل جبران است.

روحانی افزود: بر اساس گزارش ها، خوشبختانه برق روستا‌های سیل زده در استان، وصل شده است، اما مردم این روستاها، همچنان با مشکلاتی مواجه هستند که تلاش برای رفع آن‌ها ادامه دارد.

رئیس جمهور با بیان این که همه در کنار هم، برای رفع مشکلات تلاش می‌کنیم و در غم و شادی هم شریک هستیم افزود: مردم ما در مقابل توطئه شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با قدردانی از این سردار دلاور، اتحاد خود را نشان دادند و در سانحه دردناک هواپیما نیز همدلی و همراهی کردند.

وی گفت: در جریان سیلاب اخیر هم سپاه و نیرو‌های بسیج، ارتش، امدادگران و همه مردم برای کمک به صحنه آمدند.

حسن روحانی روند اجرای طرح‌های عمرانی را در سیستان و بلوچستان مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این استان سال‌های زیادی در رنج و سختی بوده که این سختی‌ها باید جبران شود.

رییس جمهور با بیان اینکه سیستان و بلوچستان جایگاه ویژه‌ای دارد گفت: بندر چابهار، امروز برای بسیاری از کشور‌ها مرکز تردد و حمل و نقل کالا شده است.
ارسال نظرات