رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی میانه:

سردار حاجی زاده با صداقت خود مسئولیت پذیری سپاه را نشان داد

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی میانه با اشاره به اینکه سردار حاجی زاده با صداقت در بیان حقایق، قابلیت اعتماد و مسئولیت پذیری نیروهای سپاه را اثبات کرد، تصریح کرد: ما برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب، همواره نیازمند چنین افراد شجاع و دلیر و در عین حال مسئولیت پذیر، صادق و با شهامت هستیم.
کد خبر: ۹۲۰۹۳۶۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حمید رضایی در همایش بصیرت افزایی کارکنان سپاه میانه با اشاره به صداقت سپاه در بیان حقایق سقوط هواپیمای اوکراینی، اظهار داشت: سیستم مدیریتی کشور از فقدان امثال حاجی زاده ها رنج می برد.    

وی با اشاره به اینکه سردار حاجی زاده با صداقت در بیان حقایق، قابلیت اعتماد و مسئولیت پذیری نیروهای سپاه را اثبات کرد، تصریح کرد: ما برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب، همواره نیازمند چنین افراد شجاع و دلیر و در عین حال مسئولیت پذیر، صادق و با شهامت هستیم.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به تلاش یک عده برای تضعیف و ترسو کردن نیروهای مسلح، اظهار داشت: نیروی مسلح محتاط و ترسو نمی تواند در برابر دشمن تا بن دندان مسلح بایستد و برای مقاومت در برابر تهدیدات آنها، شجاعت یک اصل است.

وی با اشاره به بیانات رهبری در خطبه های نماز جمعه، اثبات زنده بودن انقلاب، شستن غبار از چشم های غبارآلود، افزایش  بصیرت و دشمن شناسی، محفوظ شدن و محفوظ ماندن وحدت ملی ایرانیان، ایجاد رعب و هراس در دل دشمن و اثبات پوشالی بودن قدرت آنها، و تقویت معنویت و اخلاص در مردم را مهم ترین خون آوردهای شهادت سپهبد قاسم سلیمانی عنوان کرد.

حجت الاسلام رضایی افزود: مردم واقعی ایران، آن ده ها میلیون نفری هستند که با سر دادن شعار «نه سازش، نه تسلیم» به خون خواهی سردار سلیمانی برخواستند نه آن عده کم اراذل و اوباشی که قصد بر هم زدن امنیت و آرامش جامعه را دارند.

   همایش بصیرت افزایی کارکنان سپاه با شرکت کارکنان رسمی و وظیفه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار