ارسال آثار پنجمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس تا ۵ بهمن ماه۹۸ تمدید شد.
کد خبر: ۹۲۰۹۳۶۶
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین عمران و معماری به نقل از روابط عمومی جشنواره، مهرداد توکلی دبیر کل پنجمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس با اعلام این خبر گفت: از زمان اعلام فراخوان جشنواره تاکنون، بیش از ۸۰۰ اثر در بخش‌های تخصصی جشنواره به دبیرخانه ارسال شده است.

وی افزود: با توجه به درخواست و استقبال چشمگیر از این جشنواره و همچنین ظرفیت‌های هنری بسیار در دانشگاه‌ها، زمان ارسال آثار را تمدید کردیم تا دانشجویان، فارغ‌التحصیلان سال ۹۴ به بعد و اساتید دانشگاه که تاکنون موفق به ثبت اثر خود نشده‌اند با مراجعه به دبیرخانه و دریافت کد رهگیری فرصت حضور در این رویداد بزرگ را به دست آورند.

توکلی با اشاره به تمدید ۱۰ روز جشنواره اظهار کرد: ۵ بهمن ماه آخرین مهلت ارسال آثار خواهد بود و دیگر تمدید نخواهد شد.

وی با تاکید مجدد بر اضافه شدن اولین دوره اهدای «جایزه بزرگ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» با محوریت زندگی و آرمانهای ایشان، ولایتمداری و جبهه جهانی مقاومت، افزود: هنرمندان می‌توانند آثار تولیدی خود را با محور ذکر شده و در تمامی بخش‌های جشنواره ارسال نمایند.

پنجمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس به همت بسیج دانشجویی تهران بزرگ و در بخش‌های عکس، خوشنویسی، هنرهای تجسمی، فیلم کوتاه، آواها و نواهای انقلابی، پژوهش‌های هنری، ادبیات نمایشی، ادبیات داستانی، تئاتر و نمایش، نشریات دانشجویی و شعر برگزار می‌شود.

علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا روز ۵ بهمن ماه با مراجعه به نمایندگان دبیرخانه در دانشگاه‌ها و یا به دبیرخانه دائمی جشنواره واقع در تهران، جنب متروی طالقانی، مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان (لانه جاسوسی سابق آمریکا) تحویل دهند. و همچنین میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن۰۹۱۹۲۴۳۴۴۰۴ و۰۲۱۸۸۳۸۱۵۲۵ تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظرات