خبرهای داغ:

برگزاری نشست های سیاسی در رزمایش بسیج در آبادان

در رزمایش ۳۶ساعته اقتدار چهل سالگی بسیج برای گردان های فراخوان شده نشست های سیاسی برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۰۹۳۸۰
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آبادان، نشست های سیاسی به حضور هادیان سیاسی شهرستان و استان برگزار شد.
در آغاز سرهنگ پاسدار احمدی فرمانده سپاه آبادان که از هادیان سیاسی می باشند با حضور در جمع بسیجیان گردان ها به روشنگری مسائل سیاسی روز پرداختند.
ایشان افزود: سپاه با شلیک موشک به پایگاه امریکا در عراق توانست هیمنه امریکا را در جهان شکست دهد.
در برنامه ای دیگر حجت الاسلام روزپیکر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه از هادیان سیاسی ضمن سخنرانی سیاسی افزود: خون سردار سلیمانی فتنه ها را از بین برد.
روزپیکر افزود: برخی به دنبال این بودند سردار سلیمانی را وارد بازی های سیاسی کنند و می گفتند سردار باید کاندید ریاست جمهوری شود ولی ایشان گفتند من کاندید شهادت هستم و در نهایت هم پیروز میدان شدند.
در برنامه ای دیگر سرهنگ فرخی نژاد مسئول بسیج پیشکسوتان در خصوص مسائل سیاسی روز سخنرانی کردند.
ایشان نیز در بحث انتخابات مواردی را متذکر شدند.
در برنامه ای دیگر امام جمعه اروند کنار حجت الاسلام محمدی پور نیز به روشنگری سیاسی بعداز پایان نماز جماعت مغرب و عشا پرداختند.
در آخر کلیه گردان ها و افراد حاضر در رزمایش برای کلاس روشنگری سرهنگ شهریاری مسئول معاونت سیاسی در سپاه حضرت ولی عصر(عج) استان خوزستان در محل نمازخانه حاضر شدند.
شهریاری ضمن عرض خسته نباشید به حاضران کلاس خود را آغاز کرد و افزود: شکست امروز امریکا به دلیل اقتدار سپاه در ایران و منطقه است.
ایشان ادامه داد: امریکا بعد از شکست در عین الاسد به هیچ خبرنگاری اجازه ورود نداد و این خود اعتراف به شکست است.
ایشان افزود: امریکا سالهاست که در منطقه بصورت پیاپی شکست می خورد و واضح است که این شکست ها را باید انکار کند. اما با هدف قرار گرفتن پهباد بدون سرنشین امریکا و تشکر رئیس جمهور امریکا از هدف قرار ندادن هواپیمای با سرنشین خود نشان دهنده پیروزی و اقتدار ایران است.
ایشان در پایان ضمن امیدواری به آینده افزود ما از جنگ هراسی نداریم و در هشت سال دفاع مقدس و با دست خالی این را ثابت کردیم و افزود به دنبال جنگ نبوده و نیستیم‌.

ارسال نظرات
پر بیننده ها