خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

مسوولان برای گره‌گشایی از مشکلات مردم گام بردارند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: مسوولان باید برای گره گشایی از مشکلات مردم تا جایی که می‌توانند تلاش کنند.
کد خبر: ۹۲۰۹۴۳۷
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در جلسه اخلاق ویژه مدیران در شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: تمام انسان ها به موعظه و نصیحت نیاز دارند و جلسات درس اخلاق نیز در این راستا اقدام خوبی است که باید قدر بدانیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه در روایات از موعظه به عنوان احیاگر قلب و دل یاد شده است، افزود: هیچ کس حتی من امام جمعه نباید خود را بی نیاز از پند و نصیحت بدانیم.

وی با اشاره به اهمیت ایمان و عمل صالح، گفت: برخلاف دنیا که مادیات برای عده ای مهم است و غنی و فقیر را بر اساس مادیات می سنجند، در آخرت تنها ایمان و عمل صالح به درد ما می خورد نه پست و مقام دنیوی و مادی و سنجش فقیر و غنی بر اساس ایمان و عمل صالح است.

قریشی تصریح کرد: باید تلاش کرد تا ایمان و عمل صالح داشته باشیم و مردم و مسئولان این را در نظر داشته باشند که تنها ایمان و عمل صالح به درد آدمی می خورد..

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: مسئولان باید از این فرصت مسئولیت با تلاش در مسیر ایمان و عمل صالح و گره گشایی از مشکلات مردم برای عاقبت بخیری استفاده کنند و به گونه ای نباشد که با تنبلی و سستی و تصمیمات غلط سرنوشت خویش و دیگران را تغییر دهند.

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت مقوله و فریضه نماز و زکات، افزود: نماز راه ارتباط با خدا و زکات راه ارتباط با جماعت است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه دین اسلام، همه جانبه و همه بعدی است، گفت: اسلام برای همه ابعاد زندگی انسان برنامه و دستورالعمل دارد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار