خبرهای داغ:
رییس پدافند غیرعامل کشور گفت: موشک ها تمام اهداف را در عین الاسد نابود کردند
کد خبر: ۹۲۰۹۴۴۲
|
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار غلامرضا جلالی در یادواره سردار شهید حاج حسن شوکت‌پور و شهدای درجزین که همراه با گرامیداشت شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن ولایت این شهر برگزار شد، اظهار داشت: دشمنی و تقابل دیرینه جمهوری اسلامی ایران با آمریکا، مبنایی و ایدئولوژیک است.
‌رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور آمریکا را نماد استکبار و تسلط بر مسلمانان و مستضعفان خواند و با اشاره به این فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه آمریکا نماد کفر است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران نماد و جلوه اسلام ناب محمدی است و آشتی بین اسلام و کفر معنی ندارد.
سردار جلالی با بیان اینکه شاید برخی‌ها فکر کنند که این دشمنی جمهوری اسلامی ایران با آمریکا یک سوءتفاهم جزئی اخلاقی بوده یا به رئیس‌جمهور با مقاماتی خاص از دولت آمریکا مربوط می‌شود، عنوان کرد: بر اساس فرمود: ه مقام معظم رهبری مسائل ما با آمریکا به این سادگی حل نخواهد شد و ما مسائلی ریشه‌ای و اساسی با این دولت استکباری داریم.
وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب، امام خمینی (ره) موضوع اسلام ناب محمدی را مطرح کردند، اضافه کرد: براساس تعریف امام راحل، اسلام ناب محمدی اسلامی ظلم‌ستیز و طرفدار مستضعفان و یاری‌گر محرومان است؛ بنابراین بین اسلام ناب محمدی و استکبار آمریکایی امکان آشتی وجود ندارد؛ چراکه اسلام ناب محمدی و استکبار آمریکایی دو مفهوم ضد یکدیگرند.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به شکست جبهه استکبار به سردمداری آمریکا مقابل انقلاب اسلامی در نبرد‌های نظامی نیابتی از سوی ایادی منطقه‌ای آن مانند شکست رژیم بعث عراق از جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس تصریح کرد: پس‌ازاین شکست‌ها، آمریکایی‌ها به‌عنوان مرکز توطئه جهانی و رهبر تمام تروریست‌های جهان، مشکل و داستان جدیدی را در منطقه طراحی و پیاده‌سازی کردند و بر این اساس تفکری مانند تفکر تکفیری را مبنای کار خود قرار دادند.
جلالی اضافه کرد: پول این توطئه شوم استکبار را کشور‌هایی نظیر عربستان، قطر و امارات و  سلاح‌های مورد نیاز آن را نیز اروپاییان و آمریکا که به تعبیر مقام معظم رهبری تروریست‌هایی در لباس جنتلمن هستند؛ تأمین کردند.
وی با بیان اینکه در واقع داعش و تروریست‌های تکفیری مولود آمریکا و غربی‌ها هستند، یادآور شد: امروز آمریکایی‌ها به‌عنوان مظهر تولید تروریسم در دنیا مطرح‌اند.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اهداف آمریکایی‌ها از تولید و حمایت از تروریسم تکفیری در منطقه عنوان کرد: ایجاد داعش و تفکر تکفیری با هدف کنترل حرکت اسلام ناب محمدی مطرح‌شده از سوی امام خمینی (ره) انجام شد.
سردار جلالی با یادآوری اینکه تفکر اسلام ناب محمدی از سوی امام خمینی (ره) مطرح‌شد و توسط مقام معظم رهبری ادامه یافت و این نگاه انقلابی اکنون به یک تفکر جهانی تبدیل‌شده و در آفریقا، غرب و شرق آسیا، اروپا و آمریکای شمالی گسترش یافته است؛ صدور تفکر اسلام ناب را همان صدور انقلاب اسلامی عنوان کرد و با تأکید بر اینکه ظلم‌ستیزی یکی از نمود‌های این تفکر است، گفت: آمریکایی‌ها برای مقابله با این تفکر انقلابی امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، تقویت تفکر تکفیری را مبنای کار خود قرار دادند.
وی با یادآوری سابقه غربی‌ها در ایجاد انشعابات و نحله‌های انحرافی از بدنه اسلام برای ضربه زدن به تفکر اسلام ناب خاطرنشان کرد: ایجاد بهائیت در ایران و پایه‌گذاری وهابیت در عربستان سعودی از سوی انگلیس نمونه‌هایی از این تلاش غربی‌ها برای مقابله با گسترش تفکر اسلام ناب محمدی است و امروز هم جبهه استکبار به دنبال همین مسئله در عراق و سوریه است و تفکر تکفیری به‌عنوان مبنای حکومتی به نام حکومت اسلامی عراق و شام یا همان داعش قرارگرفته است.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه هسته اصلی سازمان‌های نظامی داعش را افسران رژیم بعث عراق و وابسته به صدام حسین جنایتکار تشکیل می‌دادند، افزود: استراتژی اصلی حکومت‌های استکباری در واقع، تشکیل حکومت داعشی در عراق و سوریه و حمله به ایران و ایجاد تهدید جدی علیه انقلاب اسلامی پس از سازمان یافتن تروریست‌های داعشی در عراق و سوریه بود.
سردار جلالی با اشاره به اینکه در واقع داعش توسط آمریکا و با حمایت اروپا برای ضدیت با انقلاب اسلامی تولید شد، اظهار داشت: داعش از سوی آمریکا و با حمایت اروپا و نیز با پشتیبانی مالی عربستان قطر و امارات برای مهار انقلاب اسلامی در منطقه ایجاد شد؛ بنابراین ما با تهدیدی که علیه کشورمان در حال شکل‌گیری بود؛ مواجه بودیم.
وی با بیان اینکه داعش توانست دوسوم سوریه و دوسوم عراق را به اشغال خود درآورد، بخش زیادی از پادگان‌های این دو کشور را اشغال کند و سلاح‌های سنگین و مدرن نظامی مانند موشک‌های زمین به زمین را غنیمت بگیرد، تصریح کرد: درست در این زمان بود که با تلاش‌ها و مجاهدات سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی
و دیگر سرداران بزرگ مدافع حرم و جبهه مقاومت، ساختار اولیه ارتش مردمی در عراق و سوریه شکل گرفت؛ چراکه اگر کوتاهی می‌کردیم شاید امروز بخشی از کشورمان در اشغال داعشی‌ها و بوده و با تفکری خون‌ریز، وحشی و ضد انسانی به‌عنوان یک تهدید در کشور مواجه بودیم.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران استراتژی دفاع فعال در برابر این توطئه دشمن را برنامه‌ریزی کردند، خاطرنشان کرد: بر این اساس و با استفاده از تجربه منحصربه‌فرد دفاع مقدس و با تکیه‌بر بسیج مردمی و سازمان‌دهی مردم در عراق و سوریه، ۲ ساختار بسیج و لشگر مردمی در این کشور‌ها ایجاد شده و همچنین به‌موازات آن بازسازی ارتش کشور‌های سوریه و عراق با ظرفیت نیرو‌های مردمی شکل گرفت.
سردار جلالی با یادآوری نقش منحصربه‌فرد و قهرمانانه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شکست دادن تروریست‌های تکفیری داعش و نقشه‌های شوم استکبار جهانی علیه ملت بزرگ ایران یادآور شد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با هدایت، شجاعت بی‌نظیر، ابتکار مثال‌زدنی، حضور در صحنه و قرار دادن خود در لبه حوادث توانست سوریه و عراق را از لوث وجود تروریست‌های داعشی پاک کرده و ارتش داعش را در نطفه خفه کند.
وی با بیان اینکه آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی با تشکیل داعش و حمایت از آن به‌دنبال ایجاد ارتشی بین رژیم غاصب صهیونیستی و جمهوری اسلامی ایران بودند تا خودشان در امنیت باشند، تأکید کرد: این نیروی قدس سپاه پاسداران به فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود که توطئه شوم دشمنان را به خودشان بازگرداند.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور از نابودی داعش با فرماندهی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های ضد تروریستی جهان یاد کرد و گفت: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با نابودی داعش یک تهدید بسیار بزرگ نظامی علیه کشورمان را خنثی کرده و آن را به فرصت و قدرتی علیه رژیم غاصب و استکباری صهیونیستی تبدیل کرد.
سردار جلالی با بیان اینکه تروریست‌های تکفیری داعش به تمام تجهیزات مدرن نظامی اروپایی و آمریکایی مجهز بودند، عنوان کرد: درحالی‌که تروریست‌های داعشی آن‌قدر موشک‌های تاو داشتند که از آن نه برای مورد هدف قرار دادن خودرو‌های زرهی بلکه برای هدف‌گیری نفرات استفاده می‌کردند؛ این حاج قاسم سلیمانی بود که با بسیج سوری و عراقی و سازمان‌دهی محور مقاومت توانست عملیات نابودی داعش را هدایت کرده و همه مناطق تصرف‌شده را از تکفیری‌های داعشی باز پس بگیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها